Werken bij Rabobank

Bij SUSA zijn we er voor de student die op zoek is naar een bijbaan. Wij begrijpen studenten en weten wat ze nodig hebben. Zo zorgen we ervoor dat jij als student op de juiste plek terecht komt als het gaat om een bijbaan.

De Rabobank is een bank voor en door klanten, het is één van de grootste financiële instellingen ter wereld maar is tegelijkertijd ook zeer betrokken op lokaal niveau. Een grote bekende werkgever met veel mogelijkheden. Niet alleen voor fulltime functies, maar er zijn ook mogelijkheden voor studenten & Young Professionals. 

Bron: www.rabobank.nl
Bron: www.rabobank.nl

Rabobank Klantenservice

Via SUSA kan je aan de slag gaan bij Rabobank Klantenservice, maar wat doet Rabobank Klantenservice precies?

  • Het is het eerste aanspreekpunt voor de Particuliere en Zakelijke klanten;
  • Dit doen ze via telefonie en chat;
  • Bij ieder contact is het doel de 9+ klantbeleving;
  • Circa 2300 adviseurs zijn werkzaam op 15 verschillende locaties in het land;
  • Zij zijn werkzaam in diverse teams met aandachtsgebied Particuliere of Zakelijke klanten;
  • Daarnaast zijn er specialistenteams met als specialisme bijvoorbeeld consumptief of nieuwe zakelijke klanten. 

Wanneer je start bij Rabobank Klantenservice, begin je in het team Particulieren. Dit team ondersteunt de reguliere teams op drukke dagen, avonden en op zaterdag. Jij bent het visitekaartje van Rabo Klantenservice en weet de klant door het stellen van de juiste vragen in één keer door te verbinden naar de juiste medewerker.

Alle feiten op een rijtje:

- Flexibele werktijden: 16 uur per week beschikbaar van ma t/m vr tussen 08:00 en 18:00 uur;
- Verdien bij je start tussen €10,92 en €12,48 bruto per uur (afhankelijk van ervaring);
- Maak deel uit van het team Particulieren;
- Werkervaring opdoen bij een internationale bank.

Wil je ook aan de slag bij Rabobank?

SUSA is trots dat we jou als student een bijbaan bij de Rabobank kunnen aanbieden. Een plek waarin jouw ontwikkeling centraal staat en waar geïnvesteerd wordt in een omgeving waar je leert door dingen te doen. Je krijgt het vangnet en het netwerk van een sterke corporate en tegelijkertijd veel innovatiekracht en flexibiliteit.

Je krijgt de mogelijkheid om je Wft Basis certificaat te halen en daarnaast word je verder opgeleid bij Rabobank. Deze opleiding bestaat uit dagen met je opleider, zelfstudieopdrachten en e-learnings.

Wft

Om bij de Rabobank als klantenservice medewerker aan de slag te gaan moet je beschikken over een diploma Wft-Basis. Naast dat een Wft-diploma verplicht is, is het van grote toegevoegde waarde op je CV. Maar wat is Wft eigenlijk?

Lees meer over Wft

Het sollicitatieproces

Kies jouw functie bij Rabobank en solliciteer via onze website.

Na je online sollicitatie bellen we je binnen 5 werkdagen voor een telefonische screening. Hierbij kijk je samen met een van onze Recruiters of jouw wensen overeenkomen met de eisen van de functie. Dit gaat bijvoorbeeld om het aantal uren dat je kunt werken en hoe lang je beschikbaar bent.

Als jouw wensen aansluiten bij de eisen van de functie, plannen we een sollicitatiegesprek in. Tijdens dit gesprek willen we je beter leren kennen en achterhalen wat jouw motivatie is voor de functie. Dit gesprek zal online plaatsvinden met een van de Recruiters van SUSA.

Als het gesprek met SUSA goed gaat, heb je als laatste stap een kick-off gesprek voordat je aan de slag gaat bij Rabobank. Hopelijk kunnen we daarna de champagne ontkurken, omdat jij je nieuwe toffe bijbaan hebt gevonden!

Openstaande vacature(s)

Wil je als eerste op de hoogte gesteld worden van nieuwe vacatures in jouw regio? Meld je dan aan voor de vacaturemail.

Meld je nu aan

Meer weten over Rabobank? Bekijk deze video's