Bijbaan in de klantenservice

Een bijbaan waar je écht wat leert

Omschrijven vrienden jou als 'altijd vrolijk' en stuur jij liever spraakmemo's dan tekstberichten? Top! Dan ben je op de juiste plek. Jij kan met een bijbaan als klantenservice medewerker de hele dag praten én jezelf ontwikkelen tot professional! Te mooi om waar te zijn? Zeker niet! Lees snel verder waarom. 

Student& praatjesmaker

Met een bijbaan in de klantenservice via SUSA kun jij meer zijn dan alleen student. Jij bent Student& praatjesmaker. Geen telefoongesprek duurt jou te lang en je wilt graag mensen helpen. Want met jouw sociale skills voorzie jij klanten van het allerberste advies én een glimlach. Dat maakt jou een student & praatjesmaker! 

 

Communicatie is key; toch? Zeker in de klantenservice. Om ervoor te zorgen dat jij zelfverzekerd en vol kennis aan de slag kan, krijg jij daarom eerst training. Daarna ben jij een expert aan de telefoon, in de mail én op social media. Oftewel, een communicatie-duizendpoot! Ook leer je in de klantenservice omgaan met lastige gesprekken en oplossingsgericht denken. Zo zorg jij voor een maximale klantbeleving!

SUSA Fotografie 02388
Accepteer marketingcookies om de video te bekijken
SUSA Fotografie 2022 Lowres 75

Werken in de klantenservice betekent

  • Servicegerichte skills ontwikkelen voor de telefoon, mail én chat;
  • CV booster: je krijgt een grote naam op je cv waar je vrienden jaloers op zijn;
  • Lekker verdienen, afhankelijk van je functie minimaal €12,50 tot soms wel €17,50 per uur;
  • Unieke kans om jezelf te ontwikkelen tot professional;
  • Last but not least: werken in een gezellig studententeam!
"Wanneer je door goed mee te denken met de klant een goede oplossing kunt bedenken waardoor diegene weer verder kan en er ook dankbaar voor is, is dat natuurlijk wel heel erg leuk!”
Sam Visser

Medewerker klantcontact bij Triodos Bank

Wat leer je als klantenservice medewerker?

  • LSD: Luisteren (wat wil de klant?), Samenvatten (heb je de klant goed begrepen?) en Doorvragen (wat is het onderliggende probleem?);
  • Multitasken (een gesprek voeren én aantekeningen maken, kan jij tegelijk);
  • Verkoopsingalen herkennen (is de klant geïnteresseerd?);
  • Oplossingsgericht denken (voor elk probleem heb jij de oplossing);
  • Omgaan met moeilijke gesprekken (denk aan ontevreden klanten of klachten);
  • En nog veel meer!
Accepteer marketingcookies om de video te bekijken

Staat een van deze opdrachtgevers straks op jouw cv?