WFM-persona's en flexibele studenten voor een sluitende planning bij Cygnific

25 oktober 2023 Leestijd: 2 minuten
Case Cygnific

Hoe SUSA-studenten Cygnific hielpen met grip krijgen op planning

Het Workforce Management (WFM) team van Cygnific, het klantcontactcenter dat onder meer Air France-KLM bedient, had moeite met de hoge werkdruk. Dat was in verband met wisselende en onvoorspelbare omstandigheden en bijbehorende uitdagingen rondom klantafhandeling. Daarom werken ze nu aan een slimme oplossing. Bij de planning en roostering wordt gewerkt aan inzet op basis van persona's en SUSA's Poolconcept sluit daar naadloos op aan. Lees hier hoe dit tot stand is gekomen. 

In deze case ontdek je:

  • Hoe persona’s helpen bij een efficiëntere planning 
  • Waarom SUSA-studenten perfect aansluiten op die aanpak 
  • Hoe werkdruk en wachttijden omlaaggingen bij Cygnific 
  • Hoe 80+ werkende studenten en een gemiddelde verblijfsduur van 1,5 jaar tot stand zijn gekomen 
  • Hoe je ook in een krappe markt wél voldoende personeel vindt 

Wil je jouw organisatie net zoals Cygnific ontlasten met behulp van SUSA-studenten?

Download dan nu de volledige case en ontdek hoe ook jullie zo snel mogelijk het beste uit deze flexibele en getalenteerde doelgroep kunnen halen! 

Vul het formulier in en ontvang de volledige case binnen enkele in je inbox. 


Diew
Diew
Meer weten over SUSA?

Diewertje Gnoth

Business Consultant

SUSA

 

Plan hier een call, of neem contact op: