Studenten als diverse talentpool bij PGGM

29 mei 2024 Leestijd: 2 minuten
Case PGGM

Hoe SUSA-studenten de klanttevredenheid én diversiteit versterken bij PGGM

Het klantcontactcentrum van PGGM had moeite om hun pieken en dalen op te vangen. Er ontstond een behoefte aan flexibel en vooral divers personeel om de klanttevredenheid te waarborgen. Daarnaast had PGGM het doel om meer jong talent aan te trekken. SUSA-studenten bleken dé perfecte kandidaten om de behoeftes van PGGM te vervullen. Lees hier hoe dit tot stand is gekomen. 

In deze case ontdek je:

  • Hoe we 36 studenten succesvol hebben ingezet bij PGGM 
  • Waarom deze studentenpool zorgt voor meer bereikbaarheid én klanttevredenheid 
  • Hoe SUSA bijdraagt aan meer diversiteit en inclusiviteit op de werkvloer
  • Wat het opleverde aan doorstroming binnen MN
  • Hoe je talentmanagement inzet als wapen in een krappe markt 

Wil je jouw organisatie net zoals PGGM een opfrisser geven met behulp van SUSA-studenten?

Download dan nu de volledige case en ontdek hoe ook jullie zo snel mogelijk het beste uit deze flexibele en getalenteerde doelgroep kunnen halen! 

Vul het formulier in en ontvang de volledige case binnen enkele minuten in je inbox. 


Diew
Diew
Meer weten over SUSA?

Diewertje Gnoth

Business Consultant

SUSA

 

Plan hier een call, of neem contact op: