Het doel is om een studentenpool van 50 fte in 5 weken te realiseren. Naast de planning en ondersteuning in het poolmanagement ontzorgt SUSA ook in de volledige werving & selectie. “Dat is best spannend als je met een nieuwe partij gaat samenwerken. We willen de studenten zo snel mogelijk up and running krijgen en we vertrouwen erop dat SUSA de beste mensen weet te selecteren”, geeft Ellen aan.
Door middel van e-learning, zelfstudie en digitale sessies met de opleider worden de studenten in één week opgeleid om te starten op de skill ‘doorverbinden’. Daar krijgen ze klanten aan de lijn die middels de spraakroutering niet op de juiste plek zijn binnenkomen. Het is zaak om de klantvraag goed te achterhalen en door te verbinden naar de juiste afdeling. Dat vraagt om goede communicatieve vaardigheden, empathisch vermogen en kennis. “Studenten zijn gemotiveerd, leergierig en pakken zaken snel op. Dat komt wel goed”, aldus Susanne Verhoeve, Coördinator Resources bij Rabobank.