SUSA biedt veel klantenservicebanen aan. Hoewel het in eerste instantie misschien niet nummer één op je lijstje is omdat het niet direct aansluit bij je studie, is het een waardevolle ervaring. Eigenlijk voor de rest van je leven. Wauw, dat klinkt heftig hè? Bij een klantenservicebaan draait namelijk alles om (klant)communicatie en people skills. Heldere communicatie is áltijd belangrijk, wat je rol ook is. Een bijbaan leert je hoe je effectief en op de juiste manier communiceert met een diversiteit aan mensen. Van de opperbaas tot je collega’s en alle type klanten – óók die met lastige vragen. Je doet het misschien niet altijd in één keer goed, maar tijdens je bijbaan mag je best een keer op je bek gaan. Zolang je maar van je fouten leert.
SUSA ziet het als studentenuitzendbureau steeds weer: groei en verandering is onvermijdelijk. Alle jonge mensen die een bijbaan hebben, ontwikkelen zich in hun werk. En al het bovenstaande, gecombineerd met het initiatief dat je hebt laten zien door te werken en studeren tegelijk, laat werkgevers zien dat je ambitieus bent en dat er met je werkethos niets mis is.
Heb je nog geen bijbaantje, maar zie je het wel zitten om bovenstaande skills te leren? Check dan nu ons aanbod bijbanen!