26 juni 2018 - Bedrijven met een klantcontactcenter staan voor een grote uitdaging. Door het steeds complexer wordende klantcontact neemt de behoefte aan hoogopgeleide klantcontactmedewerkers toe. Maar dankzij onze sterk groeiende economie hebben we te maken met een steeds krapper wordende arbeidsmarkt. De vijver, waarin contactcenters voor het vervullen van hun vacatures vissen, wordt daardoor alleen maar leger. In de whitepaper wordt ingegaan op deze problematiek.
De vragen die centraal staan in de whitepaper zijn: Hoe ziet de arbeidsmarkt er nu en in de toekomst uit? Welke uitdagingen hebben contactcenters om hun behoefte aan hoogopgeleide medewerkers te vervullen? Welke maatregelen moeten zij treffen om medewerkers voor langere tijd aan zich te binden?
Steeds meer organisaties denken aan het inzetten van HBO- en WO-studenten op het klantcontactcenter. Studenten zijn flexibel en beschikken over de empathische en analytische skills die gevraagd worden. Bovendien zijn zij na afstuderen beschikbaar als fulltime talent en vormen daarmee het fundament onder uw toekomst.
Ook behoefte aan hoogopgeleide klantcontactmedewerkers? Vraag nu de gratis flexscan aan en ontvang een advies op maat hoe ook u winnend kan werven met SUSA-studenten en van maximale flexibiliteit kan profiteren. Bel naar 088-2357872 of mail naar bedrijven@susa.nl.