Snel op- en afschalen bij Rabobank

22 november 2021 Leestijd: 2 minuten
Case Rabobank

Hoe flexibele studenten wachttijden oplosten bij Rabobank

Het onvoorspelbare call- en werkaanbod zorgden tijdens de coronacrisis voor moeite met de bezetting bij Rabobank. Hun customer service stond roodgloeiend, maar de flexibiliteit om de bijzondere pieken en dalen op te vangen miste. Gevolg: lange wachtrijen voor klanten met uiteenlopende vragen. SUSA-studenten boden de kwalitatieve oplossing waar Rabobank naar zocht. Zo kregen ze de planning weer rond en hoefden klanten niet lang meer te wachten. En die flexibiliteit beviel Rabobank: we werken nog steeds met veel plezier samen! In onze SUSA & Rabobank case lees je over deze bijzondere samenwerking. 

In deze case lees je:

  • Hoe we bij Rabobank 300 studenten succesvol integreerde 
  • Waarom de vullingsgraad 100% is (en blijft!) 
  • Wat deze samenwerking opleverde in flexibiliteit én kwaliteit 
  • Hoe wij de beste studenten hebben geselecteerd  
  • Waarom dit model ook voor jouw organisatie kan werken 

Wil je jouw organisatie net zoals Rabobank ook een flinke opfrisser geven met behulp van SUSA-studenten?

Download dan nu de volledige case en ontdek hoe ook jullie zo snel mogelijk het beste uit deze veelzijdige doelgroep kunnen halen! 

Vul het formulier in en ontvang de volledige case binnen enkele minuten in je inbox. 


Diew
Diew
Meer weten over SUSA?

Diewertje Gnoth

Business Consultant

SUSA

 

Plan hier een call, of neem contact op: