Wat ga je doen?
SOS International is 24/7 bereikbaar voor mensen in nood. En jij zorgt dat hun telefoontje op de juiste plek terechtkomt. Als medewerker personenhulp ben jij degene die binnenkomende gesprekken opvangt wanneer de dossierbehandelaar niet beschikbaar is. Jij checkt of het een complex dossier betreft, wie de juiste contactpersoon is, en zorgt dat de beller wordt doorverbonden of teruggebeld op het juiste moment.Je verwerkt terugbelverzoeken in het systeem, zoekt handmatig dossiers op en schakelt met de workflowcoördinator als het nodig is. Ondertussen houd je je hoofd koel, ook als er meerdere lijnen tegelijk rinkelen. Je werkt dus in de frontlinie van de hulpverlening, maar dan achter de schermen.De training duurt maar 1,5 à 2 uur en volg je op je eigen laptop via e-learning. En er is altijd een collega (online) in de buurt die je helpt als je vragen hebt. Zo kun je snel zelfstandig aan de slag, zonder dat je uren op kantoor hoeft te zitten.Dat maakt jou als medewerker bij SOS International student& lifesaver