Vijf jaar partnership ONVZ en SUSA

7 augustus 2018 - Sinds vijf jaar werkt ONVZ Zorgverzekeraar met het Poolconcept van SUSA flexibel studentenwerk. John Oorschot, Teamleider van het servicecenter, maakt de balans op. “Meer flexibiliteit én hogere kwaliteit, dat is de belangrijkste winst.” Lees meer...


Whitepaper: krapte op de arbeidsmarkt - uitdaging of kans?

26 juni 2018 - Bedrijven met een klantcontactcenter staan voor een grote uitdaging. Door het steeds complexer wordende klantcontact neemt de behoefte aan hoogopgeleide klantcontactmedewerkers toe. Maar dankzij onze sterk groeiende economie hebben we te maken met een steeds krapper wordende arbeidsmarkt. De vijver, waarin contactcenters voor het vervullen van hun vacatures vissen, wordt daardoor alleen maar leger. In de whitepaper wordt ingegaan op deze problematiek. Lees meer...


De klantcontactmedewerker anno 2022

14 mei 2018 - Martine Ferment, voorzitter Klantinteractie Research Centrum, is een gepassioneerd pleitbezorger van vooruitstrevende klantenservice. Ze is al meer dan 20 jaar actief als business consultant dan wel directielid voor aansprekende organisaties als KPN, Ernst & Young, Amazon.com, Vodafone, Wehkamp, Ziggo en Telenet. Altijd gericht op verbetering van klantcontact. Daar praat ze over, schrijft ze over én doceert ze over op diverse MBA- en Masteropleidingen. Op het HR-congres op 5 juni, georganiseerd door de Klantenservice Federatie en SUSA flexibel studentenwerk, spreekt ze over ‘De klantcontactmedewerker anno 2022’. Lees meer...