Studenten scoren hoog in klanttevredenheid

16 september 2015 – Wat in tv-land de kijkcijfers zijn, is in onze branche het klanttevredenheidsonderzoek. Elk bedrijf met een klantenservice is er intensief mee bezig. Dan wordt de klant na elk contact gevraagd hierover een oordeel te geven. Meestal worden deze gegevens ook gebruikt voor beoordeling of coaching van de eigen medewerkers. Wat mij altijd hierbij weer opvalt - en ik zeg dit met enige trots - is dat onze studenten over het algemeen hoog scoren. In klanttevredenheid en in productiviteit. Lees meer...

De carrière kickstart van een SUSA-student

14 september 2015 – Een SUSA bijbaan als kickstart van je carrière, het gebeurde Kimberley Ras. Tijdens haar studie werkte ze via SUSA op de klantenservice van T-Mobile. Dat bleek een mooi begin van haar verdere loopbaan, want inmiddels is ze bij T-Mobile in dienst als Trainer & E-learning Specialist. Lees meer...

Hoe word je CCM van het jaar?

8 september 2015 – Frank Rademakers, Customer Contact Manager van het jaar 2014 en Manager Klantcontact bij PGGM, is jurylid bij de CC Manager Award 2015 (CCMA). Rademakers is een allround CC Manager die anderen weet te inspireren voor uitstekende klantenservice. Hij blikt vooruit op de uitreiking op 24 september en geeft zijn visie op het vak. Zijn stokpaardje: ‘je doet het niet alleen!’ Lees meer...