Studenten brengen ons een nieuw perspectief. Dat prikkelt.

2 mei 2018 - Terwijl de gemiddelde klant met het grootste gemak een digitaal contactkanaal raadpleegt, is de klantenservice van zorgverzekeraar VGZ er op gespitst juist binding met de klant na te streven. Liefst het klokje rond. De studentenpool van SUSA zorgt voor de gewenste flexibiliteit. De uitdaging is ze zo lang mogelijk aan de organisatie te binden. Klantcontactmanager Bibi Brisko over de zoektocht naar de heilige graal.
Lees meer...

Krapte op arbeidsmarkt vraagt om ultiem antwoord

20 maart 2018 - Contactcenters in Nederland staan voor een grote uitdaging. Terwijl vacatures lang openstaan, wordt het klantcontact almaar complexer. De behoefte aan hoogopgeleide medewerkers neemt verder toe en de arbeidsmarkt vertoont kenmerken van krapte. Afgestudeerde hoogopgeleide werknemers strikken? “Zet het uit je hoofd, dat gaat niet lukken.”
Lees meer...

Krappe arbeidsmarkt? Scherp blijven in werving en selectie!

2 november 2017 - De arbeidsmarkt wordt krapper en krapper. De Klantenservice Federatie (KSF) waarschuwt voor dreigend kwaliteitsverlies. De klantcontactsector moet dus scherp blijven op alle fronten. In de aanloop naar de komende HR-expertsessie van KSF en SUSA studenten uitzendbureau op 28 november sprak Klantcontact.nl met Geert-Jan Waasdorp van Intelligence Group die dan een workshop verzorgt over winnend werven. “Recruiters kunnen geen ‘nee’ zeggen.” Lees meer...