Whitepaper: krapte op de arbeidsmarkt - uitdaging of kans?

26 juni 2018 - Bedrijven met een klantcontactcenter staan voor een grote uitdaging. Door het steeds complexer wordende klantcontact neemt de behoefte aan hoogopgeleide klantcontactmedewerkers toe. Maar dankzij onze sterk groeiende economie hebben we te maken met een steeds krapper wordende arbeidsmarkt. De vijver, waarin contactcenters voor het vervullen van hun vacatures vissen, wordt daardoor alleen maar leger. In de whitepaper wordt ingegaan op deze problematiek. Lees meer...


De klantcontactmedewerker anno 2022

14 mei 2018 - Martine Ferment, voorzitter Klantinteractie Research Centrum, is een gepassioneerd pleitbezorger van vooruitstrevende klantenservice. Ze is al meer dan 20 jaar actief als business consultant dan wel directielid voor aansprekende organisaties als KPN, Ernst & Young, Amazon.com, Vodafone, Wehkamp, Ziggo en Telenet. Altijd gericht op verbetering van klantcontact. Daar praat ze over, schrijft ze over én doceert ze over op diverse MBA- en Masteropleidingen. Op het HR-congres op 5 juni, georganiseerd door de Klantenservice Federatie en SUSA flexibel studentenwerk, spreekt ze over ‘De klantcontactmedewerker anno 2022’. Lees meer...

Flexibel, slim en kritisch: piekopvang met studenten is een win-win

7 mei 2018 - InShared is een uiterst ondernemende en innovatieve verzekeraar, die vol inzet op selfservice en automatisering. Als klantcontact nodig is, moet het van hoge kwaliteit zijn. Om de pieken in het klantcontact op te vangen kiest InShared doelbewust voor het flexibel inzetten van hbo- en wo-studenten. Studenten houden het bedrijf ook scherp: ze hebben een frisse blik en zitten vol goede ideeën waar InShared van profiteert. Voor de werving en selectie van studenten vertrouwt InShared op een gespecialiseerde partner: SUSA flexibel studentenwerk. Lees meer...