Knab: de servicedesk als kweekvijver

4 oktober 2018 - Knab, een van de jongste banken in ons land, presteert als een van de beste. Het bedrijf is in korte tijd gegroeid naar meer dan 200.000 klanten, die bovendien uitermate tevreden zijn – een NPS van tussen 20 en 30 is in de financiële wereld uniek. Hoe vang je aan de kant van customer service zo’n snelle groei op? Knab combineert het beste van twee werelden: flexibiliteit én carrièrekansen. Sinds de zomer werkt Knab hierbij samen met SUSA. Lees meer...

SUSA krijgt een nieuwe CEO

22 augustus 2018 – SUSA flexibel studentenwerk gaat een nieuwe fase in. Per 1 september krijgt de organisatie een nieuwe CEO. Hans de Wolff neemt dan het stokje over van Remco Pouw, die als commissaris bij SUSA betrokken zal blijven. Lees meer...

Vijf jaar partnership ONVZ en SUSA

7 augustus 2018 - Sinds vijf jaar werkt ONVZ Zorgverzekeraar met het Poolconcept van SUSA flexibel studentenwerk. John Oorschot, Teamleider van het servicecenter, maakt de balans op. “Meer flexibiliteit én hogere kwaliteit, dat is de belangrijkste winst.” Lees meer...


Whitepaper: krapte op de arbeidsmarkt - uitdaging of kans?

26 juni 2018 - Bedrijven met een klantcontactcenter staan voor een grote uitdaging. Door het steeds complexer wordende klantcontact neemt de behoefte aan hoogopgeleide klantcontactmedewerkers toe. Maar dankzij onze sterk groeiende economie hebben we te maken met een steeds krapper wordende arbeidsmarkt. De vijver, waarin contactcenters voor het vervullen van hun vacatures vissen, wordt daardoor alleen maar leger. In de whitepaper wordt ingegaan op deze problematiek. Lees meer...