WoningNet let bij selectie op inlevingsvermogen

Om onverwachte piekbelastingen op het Klantcontactcentrum op te vangen, zocht WoningNet naar een partner die zowel op korte als lange termijn maximale flexibiliteit biedt. SUSA's Poolconcept® biedt de uitkomst. Bovendien beschikt WoningNet zo ook over communicatief vaardige, accurate en betrokken studenten.

Door vraag en aanbod van woningcorporaties transparant in beeld te brengen, helpt WoningNet jaarlijks 50.000 woningzoekenden aan een nieuwe woning. De zichtbare pijlers voor dit succes vormen de website en de afdeling Klantcontactcentrum (KCC). WoningNet.nl is de op drie na best bezochte huizenwebsite van Nederland. Haar KCC beantwoordt elk jaar ongeveer 200.000 telefoontjes en bijna 90.000 e-mails. Bij het KCC zet WoningNet al jaren SUSA-studenten in. "En nog steeds tot volle tevredenheid", aldus Tanja Neijboer, Manager KCC.

Alle voordelen van het Poolconcept® voor WoningNet

  1. Maximale flexibiliteit voor zowel de korte als de lange termijn
  2. Bedrijfsspecifiek werving- en selectieproces dat resulteert in communicatief vaardige, accurate en betrokken studenten
  3. Studenten die zich voor een lange periode aan WoningNet verbinden, zelfs na hun studie
  4. Optimale verhouding tussen vast en flexibel personeel

Uw eigen pool met ingewerkte studenten?

Ook uw organisatie kan personeel veel flexibeler inzetten. Met de studenten en het Poolconcept® van SUSA. Vul het formulier in of neem vandaag nog contact op met SUSA via 088-2357872.

- Tanja Neijboer, Manager Klantcontactcentrum bij WoningNet:

Tanja Neijboer “SUSA werft specifiek, dus exclusief voor WoningNet. Voordeel van deze gerichte werkwijze is dat studenten die reageren, exact weten voor wie ze werken en wat ze kunnen verwachten. Bovendien beschikken we zo altijd over een ingewerkte groep studenten."


Ontvang gratis de klantcase