WoningNet let bij selectie op inlevingsvermogen

Om onverwachte piekbelastingen op het Klantcontactcentrum op te vangen, zocht WoningNet naar een partner die zowel op korte als lange termijn maximale flexibiliteit biedt. SUSA's Poolconcept® biedt de uitkomst. Bovendien beschikt WoningNet zo ook over communicatief vaardige, accurate en betrokken studenten.


Miele realiseert meer flexibiliteit en diversiteit met studenten

Om de bereikbaarheid en service te borgen en om beter in te spelen op pieken en dalen, had de afdeling Klantcontacten van Miele behoefte aan extra mankracht, meer flexibiliteit, maar ook meer diversiteit. De oplossing heeft Miele gevonden in studenten van SUSA en het Poolconcept®.


Triodos Bank voegt flexibiliteit toe met Poolconcept®

Sinds 2014 maakt Triodos Bank gebruik van het Poolconcept® op de afdeling Klantcontact, het verlengstuk van de bank waar hoge kwaliteitseisen worden gesteld.


Zorgverzekeraar CZ is superflexibel dankzij slim WFM en Poolconcept®

Om te anticiperen op wisselende drukte in het belverkeer, werken CZ en SUSA sinds 2005 samen aan een flexibele bezetting van het contactcenter.


ONVZ Zorgverzekeraar verhoogt flexibiliteit en kwaliteit met Poolconcept®

ONVZ Zorgverzekeraar bouwt verder aan uitstekende service voor haar klanten met het Poolconcept® van SUSA. Studentenpools versterken zowel het Service Team als het Polis Team tijdens de eindejaarspiek en gedurende de rest van het jaar. Zo zorgt SUSA voor een passende bezetting en kwalitatieve dienstverlening.


Telekom Deutschland zet strategisch in op studenten

Voor ieder klantcontactcenter is (telefonische) bereikbaarheid cruciaal, ook voor Telekom Deutschland. Essentieel daarbij is flexibel inzetbaar personeel om met onverwachte pieken om te kunnen gaan.


SUSA helpt Pricewise goed bereikbaar te houden in drukke tijden

Overstapservice Pricewise zet SUSA-studenten in tijdens drukke, maar ook minder drukke periodes. SUSA helpt Pricewise goed bereikbaar te houden in de periodes dat Pricewise dit het hardst nodig heeft.


Contactcenter energiedirect.nl schakelt met studenten van SUSA

Uitzendkrachten van SUSA zorgen voor grote flexibiliteit in de personeelsbezetting. Studenten werken juist graag ’s avonds en in de weekenden.


Contactcenter T-Mobile vergroot klanttevredenheid met flexibele inzet van studenten

SUSA neemt T-Mobile al het werk uit handen. Naast werving & selectie verzorgt SUSA de gehele handling van de flexpool.


Zorg en Zekerheid zet studenten van SUSA in op het contactcenter

Zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid zet studenten in op het contact center. De samenwerking met SUSA biedt Zorg en Zekerheid veel extra flexibiliteit in de personeelsbezetting.