Nationaal Customer Contact Congres

Het Nationaal Customer Contact Congres (NCCC) is het jaarcongres voor customer service professionals. Het thema 'Customer journey in control' staat centraal tijdens het NCCC dat op 18 mei 2017 plaatsvindt.


Customer journey in control

De customer journey wordt vaak uitgelegd als de reis die de klant maakt vanaf het eerste contactmoment tot en met de aankoop. Maar daarmee wordt dit veelzijdige begrip tekortgedaan. Het hele proces moet namelijk kloppen, dus ook minder voor de hand liggende factoren als de oriëntatie van een klant, klachtenmanagement en after sales. Absolute moments of truth voor organisaties, want bij elk contact verwacht de hedendaagse klant een consistente merkbeleving.

Hoe technologie en mensen hieraan kunnen bijdragen, ontdek je tijdens het Nationaal Customer Contact Congres op donderdag 18 mei 2017. Sprekers zijn onder andere: Marco Mur van Rabobank, Margot Looman van KLM en de winnaar van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland, die vertelt hoe dit is bereikt. Kijk voor het volledige programma op: www.customercontactcongres.nl

Locatie

Mereveld in Utrecht.

Korting via SUSA

Als sponsor van het NCCC krijgt u via SUSA €100 korting op uw entreekaart (ter waarde van €295). Vul via onderstaande knop het formulier in en ontvang uw kortingscode.

Ontvang uw kortingscode voor het NCCC