SUSA richt zich voornamelijk op klantcontactcenters. Wat vind jij belangrijk in het contact met jouw klant?
Persoonlijk contact, meedenken en altijd een stapje extra zetten. Daarnaast is het binnen ons concept heel belangrijk om de driehoeksverhouding tussen de klant, de student en SUSA goed in het vizier te houden. Vanuit mijn enthousiasme en passie voor het vak probeer ik altijd te streven naar een uitmuntende samenwerking, waarbij ruimte is om te blijven verbeteren.
SUSA is een uitzendbureau, maar we zijn geen traditioneel uitzendbureau. Hoezo?
Wij zijn niet te vergelijken met reguliere uitzendbureaus. Onze dienstverlening begint net als bij een regulier uitzendbureau natuurlijk bij de werving & selectie. Wat SUSA echter in dit stadium anders maakt, is dat wij heel specifiek en uniek werven. Echter, onze dienstverlening stopt daar niet. Dit komt door het Poolconcept®, waarbij wij de planning & traffic, poolonderhoud, poolbegeleiding en pooladministratie uit handen nemen van de klant. Ook onze adviesrol en het feit dat wij kennispartner zijn voor de klant is erg belangrijk. We brengen de flexibiliteitsbehoefte van de klant in kaart en bekijken hoe SUSA daar, door middel van het Poolconcept®, het beste op kan inspelen.
Je bouwt duurzame relaties op. Wat kenmerkt jouw relatie met SUSA?
Ik zeg zelf altijd: ik heb een groen hart. SUSA kenmerkt zich door jonge mensen met veel passie. Het is hard werken, vanuit alle kanten. Die gedrevenheid is echt top en maakt dat je een hecht team bent. Zowel met je eigen afdeling als met rest van de organisatie. Je krijgt hier ook veel voor terug. Dat is niet alleen organisatiebreed het geval, maar ook op persoonlijk gebied. Naast samenwerken aan een gezamenlijk doel is er bij SUSA ook tijd voor ontspanning. Iets waar we ook graag tijd voor maken.