SUSA: specialist in Klantenservice

We delen graag onze kennis

We zijn de expert op het gebied van klantenservice. We weten veel en delen die kennis graag! Sharing is caring - mooi toch?

Lid van de Klantenservice Federatie

SUSA is aangesloten bij de Klantenservice Federatie (KSF), de branchevereniging voor klantcontact. De algemeen directeur van SUSA, Hans de Wolff, is voorzitter van de KSF expertgroep HR.

Klantenservice Federatie

KSF expertgroep HR

De KSF expertgroep HR focust op onderwerpen die te maken hebben met de operationele medewerkers bij klantcontactorganisaties. Als voorzitter van de expertgroep organiseren we zo elk jaar het HR-congres en andere expertsessies. De sessies zijn vooral interessant als je werkzaam bent in een functie als CEO, HR-directeur, HR-manager of contactcentermanager bij een klantcontactorganisatie. De afwisselende en interactieve sessies zijn hét moment om van elkaar te leren, tips te krijgen en nieuwe ideeën op te doen.

Waar gaat het nu over in zo’n sessie? Bijvoorbeeld over de vraag: welke invloed kan een teammanager hebben op de performance en verloop van een organisatie? Of hoe selecteer, ontwikkel én behoud je in deze dynamische tijden talent binnen je bedrijf? En ook: hoe ga je om met generatieverschillen en de gevolgen daarvan op je HR-beleid? Stuk voor stuk interessante vragen. Zeker komen dus!

Hier wil ik bij zijn!

Dat snappen we. Check je agenda om te zien wanneer de volgende expertsessie is en meld je aan. Tot snel!

Agenda KSF

Klantenservice medewerkers zijn zeer belangrijk: het zijn de ambassadeurs van jouw organisatie. Mijn brede ervaring en HR-expertise zet ik in voor de KSF expertgroep HR. Op die manier lever ik graag een bijdrage aan de maatschappelijke vernieuwing van de sector en de rol van HR hierin.

Hans de Wolff

algemeen directeur SUSA en voorzitter KSF expertgroep HR

Stay Tuned!

Wil je altijd de laatste trends weten op het gebied van klantenservice? Dat snappen we. Meld je dan nu aan voor onze SUSA-nieuwsbrief en mis niets! 

Ja, ik meld me aan