Geschikte medewerkers voor uw customer service vindt u bij SUSA

Uw customer service is het visitekaartje van uw bedrijf. U wilt alleen de beste medewerkers met de juiste vaardigheden. Soms heeft u meer personeel nodig, soms juist minder. Dat bepaalt u bij SUSA helemaal zelf.



Uw voordelen:

  1. Maximale flexibiliteit: dagelijks het aantal uitzendkrachten bijstellen
  2. Continuïteit: altijd voldoende, ingewerkte uitzendkrachten
  3. Kostenbesparing: studenten zijn 2 keer zo snel ingewerkt
  4. Slimme studenten die ook inzetbaar zijn voor cross-en upselling

Uw eigen pool met ingewerkte studenten?

Ook uw organisatie kan medewerkers veel flexibeler inzetten. Met studenten en het Poolconcept® van SUSA. Onze ruime ervaring in recruitment en customer service maken het verschil. Een succesformule die we graag met u delen.

Vul het formulier in en wij nemen vrijblijvend contact met u op.

Klanten aan het woord

CZ over SUSA:

“Het Poolconcept® van SUSA geeft ons de flexibele slagkracht die nodig is in ons vak. Bij SUSA kun je erop vertrouwen dat de planning strak doorloopt en dat er hoogopgeleide studenten klaarstaan. Daarnaast denkt SUSA mee bij verdere flexibilisering; met multiskilled pools zijn studenten zelfs op verschillende afdelingen inzetbaar.”

T-Mobile over SUSA:

"De uitzendkrachten van SUSA zijn communicatief en analytisch vaardig, en ook flexibel in hun houding en werktijden. SUSA is in staat gebleken op korte termijn veel studenten voor T-Mobile te werven. In SUSA vonden wij de partner die ons optimale flexibiliteit biedt, maar daarnaast ook actief met ons meedenkt."

Studenten van SUSA kunnen o.a. worden ingezet als:

  1. callcenter medewerker
  2. commercieel medewerker
  3. customer service medewerker
  4. medewerker inbound
  5. helpdeskmedewerker
  6. en nog veel meer…
Ontvang gratis de brochure over het Poolconcept® van SUSA