Servicedesk Medewerker bij Guidion Amsterdam

Word jij ook zo gelukkig van andere vrolijke mensen? Als Service Desk Medewerker bij Guidion word je omringt met vrolijke mensen, waardoor jij de klant ook gelukkig kan maken! Het geheim? Leuke werkzaamheden, legendarische lunch, toffe (thema)borrels en een speciale geluksdag! Solliciteer snel.
  • Voor communicatief vaardige HBO- en WO-studenten met een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Flexibele werktijden: 16 uur p.w. beschikbaar van ma t/m do tussen 08:30 en 20:00 uur, vr tussen 08:30 en 17:30 uur en op zaterdag tussen 09:30 en 18:00;
  • Een jaarlijkse geluksdag, die jij op elk moment mag inzetten om iets te doen wat jou nou écht gelukkig maakt;
  • Een jaloersmakende bijbaan naast station Amsterdam Amstel.

Werken binnen een SUSA-studententeam betekent:

  1. Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wilt werken;
  2. Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  3. Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  4. Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Over de opdrachtgever

Guidion helpt klanten in en om het huis met verschillende diensten. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het installeren van internet of zonnepanelen. Dit doen ze in opdracht van nationale en internationale partners. Op kantoor werkt de servicedesk nauw samen met de technische experts, zodat zij zorgeloos de weg op kunnen. Op die manier kunnen zij zich richten op het leveren van goede service bij de klant thuis. Het doel? Om van ieder bezoek een geluksmoment te maken!

Guidion geeft enorm om het geluk van haar werknemers. Om dit te realiseren zijn er tal van initiatieven om werknemerstevredenheid te stimuleren. Zo wordt elke dag gezamenlijk met het hele kantoor afgetrapt in de keuken. Daarnaast zijn er toffe (thema)borrels, is er extra lekkere lunch, een Guidion-band, een collega-van-de-maand verkiezing en zelfs een speciale geluksdag! Of dit allemaal daadwerkelijk leidt tot tevreden werknemers? Dat wordt maandelijks gemeten in de geluksbarometer!

Werkzaamheden

Jij versterkt de servicedesk om de allerbeste service te verlenen aan het groeiend aantal klanten. Guidion werkt samen met experts die werkzaamheden uitvoeren bij klanten in en om het huis. Met jouw aanstekelijke enthousiasme ondersteun jij onze experts en zorg jij voor een goede sfeer, zowel op kantoor als in het contact met klanten en experts.

Gedurende de dag plan je installatie- en storingsbezoeken in en heb je diverse klanten aan de lijn. Eén van jouw uitdagingen is om de meest logische route uit te stippelen om klanten snel te helpen én experts te voorzien van een efficiënte planning. Tussendoor kan je die harde werker naast je aantikken voor een potje tafeltennis of pak je die andere collega terug met een FIFA-overwinning, om er daarna weer hard tegenaan te gaan.

Doordat je betrokken bent bij het hele proces, initiatief toont en met ideeën komt over hoe het beter zou kunnen, krijg jij het voor elkaar dat elke expert zorgeloos kan werken. Expert tevreden, klant tevreden en daarmee ook de partner waarvoor de opdrachten worden uitgevoerd!

Functie-eisen

  • Je bent HBO- of WO-student;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt een actieve houding en kunt snel schakelen tussen verschillende situaties;
  • Je bent positief en enthousiast;
  • Je bent zelfverzekerd en proactief.

Werktijden en beschikbaarheid

Voor deze bijbaan ben je 16 uur per week beschikbaar voor ten minste de komende 6 maanden. Je kunt iedere week zelf je uren flexibel inplannen van maandag tot en met donderdag tussen 08:30 en 20:00 uur, op vrijdag tussen 08:30 en 17:30 en op zaterdag tussen 10:00 en 18:00.
Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren.