Medewerker service & support bij Mantel

SUSA Fotografie 02584
Plaats
Arnhem
Aantal uur p/w
16 uur
Salaris
€ 14,58 per uur
Werklocatie
Op locatie

Solliciteer direct op deze vacature!

Is dit dé baan voor jou? Solliciteer dan direct op deze vacature! Of schrijf je open in bij SUSA en ga samen met één van onze recruiters in gesprek.

Student& fietsfanaat

Bij SUSA weten we dat jij meer bent dan alleen student. Als medewerker service en support bij Mantel ben jij student én fietsfanaat. Verplaats jij jezelf het liefste op twee wielen en weet je wel wat van fietsen? Dan ben jij dé persoon die Mantel nodig heeft om klanten perfect te kunnen helpen. Je zorgt ervoor dat de vragen en problemen van klanten zo worden opgelost. Dat klinkt wel goed, toch? Lees hieronder meer over de functie en ga via SUSA aan de slag bij Mantel.

Deze vacature in het kort

  • Voor klantgerichte studenten die graag in een snelgroeiend bedrijf willen werken;
  • Plan je eigen uren in, minimaal 16 uur per week op kantoor (ma t/m vr van 17.00 - 22.00 uur, zat en zo van 8.45 - 17.15 uur);
  • Lekker verdienen: wekelijks uitbetaald en een uurloon van €14,58*;
  • Werken bij dé fietsspecialist van Nederland in een gezellig studententeam.
Je uurloon bij Mantel zal, afhankelijk van je leeftijd, tussen €8,60 en €14,58 bedragen, dit is je uurloon inclusief vakantiegeld. Je bruto uurloon exclusief vakantiegeld is tussen €7,94 en €13,46. Dit is het loon wat je elke week op je bankrekening ziet verschijnen. Hoe zit het dan met dat vakantiegeld? Nou, bij SUSA hebben we het zo geregeld, dat jij kunt bepalen wanneer je je vakantiegeld laat uitbetalen. Dit kan elke week, elke maand, of eens per jaar. Zo ontvang je jouw opgebouwde vakantiepotje alleen op jouw rekening wanneer jíj dat wil!

Wat ga je doen?

Als je aan de slag gaat als medewerker service en support bij Mantel, is geen vraag te gek voor jou. Je helpt klanten met het beantwoorden van onwijs uiteenlopende vragen. Het kan gaan over de specificaties van een fiets, maar ook over het maken van een afspraak bij de werkplaats om hun fiets te laten repareren. De vragen van klanten beantwoord je zowel via mail als per telefoon. Doordat je zo veel verschillende vragen krijgt, sta je ook de gehele dag met de verschillende afdelingen binnen Mantel in contact. Vragen die je zelf niet in een keer kan beantwoorden kan je stellen aan de experts. Zo kan je de klant altijd voorzien van een antwoord.

Maar hoe ziet een werkdag er dan ongeveer uit? Je hebt mevrouw Janssen aan de lijn, haar elektrische fiets geeft een storing. Jij belt meteen even met de werkplaats of het mogelijk is om mevrouw Janssen vandaag toch nog ergens in de werkplaatsplanning te schuiven. Met een beetje passen en meten weten de helden van de werkplaats haar er nog tussen te krijgen. Ze kan vandaag nog langskomen! Vervolgens ga je verder met andere e-mails. Je ziet een moeilijke vraag over mountainbikes en wat onderdelen. Het antwoord kun je niet vinden op mountainbike.nl, dus loop je even bij de productmanager langs. Hij belooft je het antwoord op deze vraag nog voor het einde van de ochtend te geven. Daarna schrijf je meteen even een standaard e-mailtje over die lastige vraag over de bezorgtijden. Die ene vraag heb je deze week al vier keer gehad, daar hebben vast meer mensen last van. Tijd dus om die snel bij de veel gestelde vragen toe te voegen.

Over Mantel

Mantel is als kleine fietsenwinkel begonnen in 1938, nu bijna 85 jaar later is Mantel één van de grootste fietsspecialisten van Nederland. Met een ruime webshop en drie superstores staan ze zowel online als offline dagelijks klaar om klanten op weg te helpen. Hun klantcontact-afdeling is de afgelopen tijd enorm gegroeid. Mantel ziet zichzelf als een peloton. En als ze groeien, groeit het peloton ook. Om een hecht team te blijven, vinden ze het belangrijk dat nieuwe mensen binnen het team passen. Daarom hebben ze zichzelf de vraag gesteld: Wat maakt hun peloton nu zo sterk? Hier zijn een aantal waarden uit voortgekomen zoals voel je verantwoordelijk, verras met service en hou het simpel! Pas jij in dit peloton? Dan pas jij bij Mantel!

Jij bent Student&

  • Jij bent hbo- of wo-student die klantvriendelijkheid voorop heeft staan;
  • Jij wil graag meer leren over fietsen;
  • Jij kan je goed inleven in de klant om de vraag zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden;
  • Jij schrijft en spreekt naast studententaal ook perfect Nederlands;
  • Jij bent een communicatie topper en staat stevig in je schoenen. 

SUSA. Make it count.

Na 75 jaar ervaring met studentenwerk weten we bij SUSA hoe jij alles uit je studentenleven kunt halen. En een bijbaan helpt jou daarbij! Ga via SUSA aan de slag bij deze toffe opdrachtgever en werk naast je studie, óók aan je toekomst. Maar hoe dan?!
  • Werken wanneer JIJ wilt
    Werken via SUSA is flexibel. Jij plant je werkdagen wekelijks in, precies zoals het in jouw wisselende rooster past. Afhankelijk van de bijbaan waarop je reageert, variërend van 8 tot 16 uur per week. Een echte BIJbaan dus!
  • Met andere studenten
    Collega’s zijn minstens net zo belangrijk als het werk zelf. Daarom regelen wij dat jij werkt in een groot team van medestudenten. Wel zo gezellig!
  • Lekker uitbetaald
    Student zijn is niet goedkoop. Dat weten wij als geen ander. Daarom krijg je van ons een goed salaris dat wekelijks op je rekening verschijnt.
  • Zonder gezeik
    Werken zonder gezeik. Klinkt heerlijk? Vinden wij ook. Bij SUSA regel je daarom alles lekker online, met één druk op de knop.

Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren.

Team Recruitment
Team Recruitment
Vragen?

Onze recruiters staan voor je klaar