Medewerker Klantinformatie bij MN

Plaats
Den Haag
Aantal uur
16 uur
Dienstverband
Parttime
Salaris
€ 15,94 per uur
Sta jij stevig in je schoenen en kan je goed luisteren? Ga aan de slag als Medewerker Klantinformatie bij MN! Je krijgt klanten te spreken over verschillende (soms lastige) onderwerpen en het is vervolgens aan jou om deze gesprekken zo af te handelen dat de klant een tevreden gevoel heeft. Ga jij deze uitdaging aan?

In het kort

  • Voor gedreven HBO- en WO-studenten die op zoek zijn naar een uitdagende bijbaan;
  • Lekker verdienen: €15,94 bruto per uur (dat is €17,21 incl. vakantiegeld);
  • Flexibele werktijden: 16 uur p.w. beschikbaar van ma t/m vr tussen 08:00 en 17:30 uur.

Vragen?

Heb je vragen over de vacature? Neem contact met ons op via Whatsapp

Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren:

Werkzaamheden

Als Medewerker Klantinformatie ben je – samen met jouw enthousiaste teamleden – een van de grote aanjagers van de klanttevredenheid. Je beantwoordt allerlei vragen van klanten of deelnemers van het pensioenfonds via de telefoon, e-mail en live chat, waarbij je jezelf opstelt als ‘partner van de klant’ en alles op alles zet om mensen goed te begeleiden met hun vragen en keuzes. Hierbij wordt er van jou verwacht dat je meedenkt met de klant, zodat alles in één keer goed geregeld is. Op het moment dat een klant bijvoorbeeld gaat scheiden, is de kans aanwezig dat hij/zij zich ook zal moeten overschrijven op een ander woon adres. Meestal slaag je daar in één keer in, maar er zijn natuurlijk ook momenten dat je het antwoord even schuldig moet blijven. In die gevallen ga je proactief naar het juiste antwoord op zoek en koppel je die bevindingen direct naar de klant terug. Uiteraard zorg je voor een goede vastlegging van de gesprekken en acties, zodat de administratieve systemen altijd up-to-date zijn. In het team Klanteninformatie zijn de deelnemers van de bedrijfstakpensioenfondsen PME, PMT en Koopvaardij jouw klanten.

Over de opdrachtgever

MN is één van de grootste pensioenuitvoerders en vermogensbeheerders van Nederland. Ze combineren ruim 60 jaar ‘hands-on’ ervaring met een innovatieve visie op verduurzaming van het pensioen- en inkomensverzekeringsstelsel. De circa 1.200 medewerkers regisseren de inkomensvoorziening (pensioen en verzekeren) voor bijna 2 miljoen Nederlanders. Bovendien beheren ze een vermogen van circa € 175 miljard. MN is zich bewust van de maatschappelijke relevantie van haar activiteiten en zet alles op alles om een positieve bijdrage te leveren aan de vitale financiële toekomst die mensen verdienen. 

Dit verwachten wij van jou

  • Je bent HBO- of WO-student en minimaal nog een jaar studerende;
  • Je bent communicatief vaardig je hebt een heldere telefoon stem;
  • Je hebt een empathisch vermogen, het gaat om levensgebeurtenissen die allemaal een andere manier van communiceren vragen;
  • Je moet tegen een stootje kunnen, het is werk met emotie;
  • Je moet goed tegen feedback kunnen en zelf goed feedback kunnen geven;
  • Je hebt een goed analyserend vermogen;
  • Je bent snel met systemen.

Werktijden en beschikbaarheid

Voor deze bijbaan ben je iedere week minimaal 16 uur beschikbaar. Je kunt iedere week zelf je uren flexibel inplannen van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 17:30 uur.

Coronamaatregelen

Bij MN worden de trainingen volledig op kantoor gegeven. Verder wordt er bij MN met inachtneming van de coronamaatregelen op kantoor gewerkt.

Werken via SUSA betekent

  • Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wilt werken;
  • Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  • Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  • Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Wat kan ik verwachten in het sollicitatieproces?

Meer weten over het sollicitatieproces? Bekijk de veelgestelde vragen.

Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren:

Deel deze vacature