Sta jij stevig in je schoenen en kan je goed luisteren? Ga aan de slag als Medewerker Klantinformatie bij MN! Je krijgt klanten te spreken over verschillende (soms lastige) onderwerpen en het is vervolgens aan jou om deze gesprekken zo af te handelen dat de klant een tevreden gevoel heeft. Ga jij deze uitdaging aan?
Heb je vragen over de vacature? Neem contact met ons op via Whatsapp
Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren:
Als Medewerker Klantinformatie ben je – samen met jouw enthousiaste teamleden– een van de grote aanjagers van de klanttevredenheid. Je beantwoordt allerlei vragen van klanten of deelnemers van het pensioenfonds via de telefoon, e-mail en live chat. Hierbij stel je jezelf op als ‘partner van de klant’ en zet je alles op alles om mensen goed te begeleiden met hun vragen en keuzes. Ook wordt er van jou verwacht dat je meedenkt met de klant, zodat alles in één keer goed geregeld is. Op het moment dat een klant bijvoorbeeld gaat scheiden, is de kans aanwezig dat hij/zij zich ook zal moeten overschrijven op een ander woonadres. Meestal slaag je daar in één keer in, maar er zijn natuurlijk ook momenten dat je het antwoord even schuldig moet blijven. In die gevallen ga je proactief naar het juiste antwoord op zoek en koppel je die bevindingen direct naar de klant terug. Uiteraard zorg je voor een goede vastlegging van de gesprekken en acties, zodat de administratieve systemen altijd up-to-date zijn.
MN is één van de grootste pensioenuitvoerders en vermogensbeheerders van Nederland. Ze combineren ruim 60 jaar ‘hands-on’ ervaring met een innovatieve visie op verduurzaming van het pensioen- en inkomensverzekeringsstelsel. De circa 1.200 medewerkers regisseren de inkomensvoorziening (pensioen en verzekeren) voor bijna 2 miljoen Nederlanders. Bovendien beheren ze een vermogen van circa €175 miljard. MN is zich bewust van de maatschappelijke relevantie van haar activiteiten en zet alles op alles om een positieve bijdrage te leveren aan de vitale financiële toekomst die mensen verdienen.
Voor deze functie ben je wekelijks minimaal 16 uur beschikbaar. Je kunt iedere week zelf je uren flexibel inplannen van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur.
Zolang de coronamaatregelen in Nederland actief zijn zul je volledig vanuit huis werken, alleen de training zal deels op kantoor plaatsvinden. Ondanks dat je vanuit huis zult gaan werken doet MN van alles om een leuke werksfeer voor jou te creëren. Denk aan virtuele film-, bingo- en borrelavonden!
Meer weten over het sollicitatieproces? Bekijk de veelgestelde vragen.
Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren: