Medewerker Klantcontact Zeist

Stel je voor: je identifier is stuk of internetbankieren lukt niet. Dan ben je blij dat je iemand kunt bellen die je problemen oplost en je vragen beantwoordt. Wil jij deze redder in nood zijn? Ga aan de slag bij de Triodos Bank in Zeist en help anderen!
  • Voor HBO- of WO-studenten die zich verbonden voelen met de missie van Triodos Bank;
  • Flexibele werktijden: 16 uur per week beschikbaar van ma t/m vr tussen 08:00 uur en 18:00 uur;
  • De mogelijkheid om je Wft Basis kosteloos te behalen.

Werken binnen een SUSA-studententeam betekent:

  1. Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wil werken;
  2. Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  3. Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  4. Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Over de opdrachtgever

Triodos Bank staat voor duurzaamheid en vernieuwing. Klanten van Triodos Bank weten wat er met hun geld gebeurt. Dat zorgt ervoor dat je meestal klanten te spreken krijgt die enthousiast en trots zijn op het feit dat Triodos Bank hun bank is.

De uitstraling van Triodos Bank is anders dan die van andere banken. De sfeer is informeel, huiselijk en gezellig. Je komt te werken op de afdeling Klantcontact. Deze afdeling is verantwoordelijk voor particulier en zakelijk klantencontact op het gebied van betalen, sparen, beleggen en internetbankieren. Het is een open en transparante afdeling waar onderlinge samenwerking wordt gestimuleerd. Verder wordt er gezellig samen geluncht!

Je krijgt een diverse groep nieuwe collega's: weinig fulltimers, veel parttimers, veel HBO- en WO-studenten, starters en een mix van vrouwen en mannen met diverse achtergronden en leeftijden.

Werkzaamheden

Als Klantcontact Medewerker sta je klanten op een professionele maar persoonlijke wijze te woord. Hierbij voer je geen ellenlange gesprekken, maar ga je gericht in op de vragen van de klant.

90% van de klantvragen beantwoord je via de telefoon. De meeste vragen zijn eenvoudige, praktische vragen over internetbankieren, betaalpassen en betalen. Je krijgt alle vrijheid en ruimte om prettige gesprekken te voeren met de klant. Hierbij is het van belang om de kern van de vraag te achterhalen, de juiste oplossingen te vinden en te zorgen dat de klant tevreden ophangt. Dit is een hulpvaardige en sociale functie, waar je ook flink moet aanpoten! In de toekomst wordt webcare mogelijk een prominent onderdeel van jouw functie.

Word je aangenomen bij Triodos Bank, dan dan dien je je Wft Basis certificaat te halen. Goed nieuws: SUSA betaalt! Dit is zeker richting financiële dienstverleners een fantastische toevoeging aan je cv!

Functie-eisen

  • Je bent energiek en enthousiast en streeft graag naar resultaten;
  • Je bent oplossingsgericht en kunt je verplaatsen in de klant;
  • Je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je kunt goed relativeren en werken onder druk;
  • Je bent bereid om je Wft Basis te behalen.

Werktijden en beschikbaarheid

Voor deze bijbaan ben je 16 uur per week beschikbaar voor minimaal 12 maanden. Je kunt iedere week zelf flexibel je uren inplannen van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur.
Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren.