Klantenservice Medewerker (KLM) Leiden e.o.

Super vervelend als een vertraagde vlucht of een verdwaalde koffer je vakantiepret bederft, toch? Als jij je dit kunt voorstellen, is deze bijbaan wat voor jou. Tover die lach terug op de gezichten van reizigers en ga aan de slag als Klantenservice Medewerker bij Cygnific, het Sales & Service Center van KLM!
  • Voor communicatief vaardige HBO- en WO-studenten met een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Flexibele werktijden: 16 uur p.w. beschikbaar van ma t/m vr tussen 08:00 en 18:00 uur;
  • Lekker verdienen: €10,62 bruto p.u. (ongeacht leeftijd) plús leuke extra’s zoals een massagestoel, pooltafel én tweemaandelijkse borrel;
  • Een jaloersmakende bijbaan in Leiden e.o..

Werken binnen een SUSA-studententeam betekent:

  1. Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wilt werken;
  2. Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  3. Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  4. Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Over de opdrachtgever

Je werkt voor Cygnific, één van de grootste Sales & Service Centers van Air France KLM. Vanuit het moderne kantoor verleen je als Klantenservice Medewerker service aan vakantiegangers en reizigers in 19 Europese landen. Je voelt je hier ongetwijfeld snel thuis. Daar zorgen je behulpzame collega’s van zo’n 44 verschillende nationaliteiten wel voor. De sfeer is informeel en je krijgt veel vrijheid. Even een pauze inlassen? Dat mag je zelf bepalen.

Philip Johannes (werkzaam bij KLM via Cygnific): “Sinds kort hebben we een gloednieuw kantoor met chillruimtes. De ene ruimte heeft als thema Bon Bini Beach (mét hangmat), terwijl je in de andere kamer kunt gamen op de Wii."

Dus chill ‘m op de massagestoel, in de ‘secret gardens’ of de rustruimtes met verschillende thema’s. In het personeelsrestaurant kun je naar hartenlust poolen. Work hard, play hard dus. En voor wie hard werkt, zijn er doorgroeimogelijkheden.

Werkzaamheden

Het is jouw taak om vragen, claims en klachten over bagage en vertraging en annulering van vluchten zo goed mogelijk af te handelen. Mede met behulp van een automatisch systeem en een dosis gezonde improvisatie. Je belt de klant hoe dan ook altijd even om terug te koppelen. Negativiteit omzetten in positiviteit is dus jouw taak! Uiteindelijk moet een klant de telefoon met een tevreden gevoel (of zelfs een lach) neerleggen.

Een Engelse talenknobbel is gewenst, want 20% van de klachten en claims is in het Engels. Ook de administratie is volledig in het Engels omdat je collega’s in andere landen het ook moeten kunnen lezen. Lekker internationaal dus!

Philip Johannes, SUSA-student bij Cygnific: “Deze bijbaan is voor mij als bedrijfskundestudent interessant voor mijn latere carrière, omdat ik mij nu op de werkvloer bevind en zie hoe mensen reageren op besluiten vanuit het management. Bovendien doe ik tijdens mijn werk en trainingen veel vakkennis op.”

Lees hier het gehele interview met Philip over zijn bijbaan bij Cygnific.

Functie-eisen

  • Je bent HBO- of WO-student en minimaal 9 maanden beschikbaar om te werken;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal en bent betrouwbaar en initiatiefrijk;
  • Je bent supersociaal en vriendelijk; je bent immers de hele dag in contact met klanten via e-mail en telefoon;
  • Je hebt een groot empathisch vermogen; je inleven in de verschillende typen passagiers is zeer belangrijk;
  • Je hebt goede topografische kennis en bent niet bang voor een lastig gesprek.

Loonindicatie

€10,62 bruto per uur (ongeacht leeftijd)

Werktijden en beschikbaarheid

Voor deze bijbaan ben je minimaal 16 uur per week beschikbaar voor ten minste de komende 12 maanden. Je kunt iedere week zelf je uren flexibel inplannen van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur.
Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren.