KYC Klantenservice Medewerker bij ABN AMRO

Plaats
Breda
Aantal uur
24 - 36 uur
Dienstverband
Parttime
Salaris
€ 12,92 per uur
Altijd al bij een bank willen werken? Dan is dit je kans! Jij kunt namelijk voor een tijdelijk project bij ABN AMRO aan de slag als KYC (Know Your Customer) Klantenservice Medewerker.

In het kort

  • Voor enthousiaste, bevlogen en klantvriendelijke MBO- HBO- en WO-studenten; 
  • Flexibele werktijden: minimaal 24 uur p.w. beschikbaar van ma t/m vr tussen 09:00 en 20:00 uur; 
  • Verdien €12,92 bruto per uur (ongeacht leeftijd); 
  • Werkervaring opdoen bij een internationale bank.

Vragen?

Heb je vragen over de vacature? Neem contact met ons op via Whatsapp

Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren. Als je al een account bij SUSA hebt, kan je helaas momenteel niet via mobiel solliciteren maar wel via een pc/laptop.

Werkzaamheden

In het systeem van ABN AMRO staan klanten waarvan de gegevens incorrect of incompleet zijn. Deze klanten worden de komende periode benadert om dit aan te vullen, maar doen ze dit niet binnen een bepaalde periode, dan wordt het betaalverkeer stopgezet. Hierover kunnen natuurlijk veel vragen binnenkomen die jij gaat beantwoorden. Ook zal je hen moeten benaderen om ze te helpen. Het schakelen tussen outbound én inbound, kan jij als geen ander.

Als KYC Klantenservice Medewerker is het belangrijk dat je stevig in je schoenen staan. Omgaan met weerstand en pittige gesprekken, is voor jou geen probleem. Sommige klanten kunnen weerstand bieden, maar jij gaat ze overtuigen om zo snel mogelijk de ontbrekende gegevens aan te leveren. Je verwerkt dit allemaal nauwkeurig en weet dit soort gesprekken professioneel aan te pakken. Ook wanneer klanten Engels zijn, help jij ze zonder problemen uit de brand.

Voordat je officieel aan de slag kan gaan, start je met een online onboarding van 2 weken zodat je helemaal wordt klaargestoomd voor de functie. Tijdens deze training moet je fulltime beschikbaar zijn, maar je hebt geen Wft nodig voor deze functie. Zodra jij helemaal je plek binnen het team hebt gevonden en je taken nauwkeurig uitvoert, is er zelfs een mogelijkheid om door te groeien naar een andere afdeling binnen de ABN AMRO. Wekelijks start hiervoor een onboardings moment.

Over de opdrachtgever

Bij ABN AMRO is niets belangrijker dan optimale service. Je werkt in deze functie namelijk voor een rasechte dienstverlener. Jouw werkplek bevindt zich in het Advies en Service Center in Breda. Een open, informele en gemoedelijke afdeling. Het advies dat hier aan klanten wordt gegeven is net zo divers als de mensen die er werken.

Dit verwachten wij van jou

  • Je bent MBO4-, HBO- of WO-student;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal; 
  • Jij weet als geen ander hoe jij klanten netjes te woord kan staan;
  • Je houdt van écht contact met de klant en kunt goed luisteren, maar ook leiding nemen in gesprekken; 
  • Jij bent vanaf augustus tot aan het einde van dit jaar minstens 24 uur per week beschikbaar. Later starten mag ook!

Werktijden en beschikbaarheid

Het kantoor is van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur open. Je kunt 24 tot 36 uur per week werken, afhankelijk van hoeveel jij beschikbaar bent en hoe druk het is bij ABN AMRO. Tijdens de Corona situatie zul jij grotendeels vanuit huis werken, maar wanneer het weer mogelijk is, zul je natuurlijk ook uren maken op het kantoor in Breda. Vakantie opnemen is in de eerste 7 weken niet mogelijk. Tijdens de kerstperiode wordt een piek in drukte verwacht en zul je ook beperkt tot geen verlof op kunnen nemen.

Werken via SUSA betekent

  • Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wilt werken;
  • Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  • Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  • Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Vragen?

Heb je vragen over de vacature? Neem contact met ons op via Whatsapp

Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren. Als je al een account bij SUSA hebt, kan je helaas momenteel niet via mobiel solliciteren maar wel via een pc/laptop.

Deel deze vacature