KYC Klantenservice Medewerker bij ABN AMRO

Plaats
Breda
Aantal uur
24 - 36 uur
Dienstverband
Parttime
Salaris
€ 12,92 per uur
Altijd al bij een bank willen werken? Dan is dit je kans! Jij kunt namelijk voor een tijdelijk project bij ABN AMRO aan de slag als KYC (Know Your Customer) Klantenservice Medewerker.

In het kort

  • Voor enthousiaste, bevlogen en klantvriendelijke MBO- HBO- en WO-studenten; 
  • Flexibele werktijden: 24 uur p.w. beschikbaar van ma t/m vr tussen 09:00 en 20:00 uur; 
  • Verdien €12,92 bruto per uur (ongeacht leeftijd); 
  • Werkervaring opdoen bij een internationale bank.

Vragen?

Heb je vragen over de vacature? Neem contact met ons op via Whatsapp

Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren:

Werkzaamheden

ABN AMRO heeft een aantal klanten waarvan de gegevens incorrect of incompleet zijn in het systeem. Deze klanten worden de komende periode benaderd om dit aan te vullen, maar doen ze dit niet binnen een bepaalde periode? Dan wordt het betaalverkeer stop gezet. Hierover kunnen natuurlijk veel vragen binnenkomen die jij gaat beantwoorden. Ook ga jij outbound bellen om deze klanten te benaderen. Jij kan dus goed schakelen tussen outbound én inbound bellen. 

Als KYC Klantenservice Medewerker is het belangrijk dat jij goed kunt omgaan met weerstand en pittige gesprekken. Een klant kan redelijk wat weerstand bieden, aan jou de taak om de klant te overtuigen om zo snel mogelijk de ontbrekende gegevens aan te leveren. Jij verwerkt dit allemaal nauwkeurig en weet dit soort gesprekken professioneel aan te pakken. Verder kunnen er klanten zijn die alleen Engels spreken, dit is voor jou dus ook geen enkel probleem!

Voordat jij officieel aan de slag kan gaan, start je met een online onboarding van 2 weken zodat jij er helemaal klaar voor bent. Tijdens deze training moet je fulltime beschikbaar te zijn, maar er is geen Wft voor deze functie nodig. Wanneer jij helemaal je plek binnen het team hebt gevonden en bij goed functioneren is er de mogelijkheid om door te groeien naar een andere afdeling binnen de ABN AMRO. Wekelijks tot september start er een onboarding moment, het eerste moment dat je zou kunnen starten is vanaf 3 augustus.

Over de opdrachtgever

Bij ABN AMRO is niets belangrijker dan optimale service. Je werkt in deze functie namelijk voor een rasechte dienstverlener. Jouw werkplek bevindt zich in het Advies en Service Center in Breda. Een open, informele en gemoedelijke afdeling. Het advies dat hier aan klanten wordt gegeven is net zo divers als de mensen die er werken.

Dit verwachten wij van jou

  • Je bent MBO4-, HBO- of WO-student;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal; 
  • Jij weet als geen ander hoe jij klanten netjes te woord kan staan;
  • Je houdt van écht contact met de klant en kunt goed luisteren, maar ook leiding nemen in gesprekken; 
  • Jij bent vanaf augustus tot aan het einde van dit jaar minstens 24 uur per week beschikbaar. Later starten mag ook!

Werktijden en beschikbaar

Het kantoor is geopend van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 20:00 uur. Je kunt 24 tot 36 uur per week werken, wat jij wilt! Tijdens de Corona situatie zul jij 100% vanuit huis werken, wanneer het weer mogelijk is ga jij op kantoor in Breda werken.

Het project loopt door t/m eind december 2020. Vakantie opnemen is in de eerste 7 weken niet mogelijk. Tijdens de kerstperiode wordt een piek in drukte verwacht en zul je ook beperkt tot geen verlof op kunnen nemen.

Werken via SUSA betekent

  • Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wilt werken;
  • Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  • Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  • Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Vragen?

Heb je vragen over de vacature? Neem contact met ons op via Whatsapp

Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren:

Deel deze vacature