KYC Customer Care Professional bij American Express

Plaats
Amsterdam
Aantal uur
16 uur
Dienstverband
Parttime
Salaris
€ 11,31 per uur

Pin jij tegenwoordig ook alles? Bedrijven ook! Wel zo handig als alle bedrijfsgegevens dan goed staan. Als Customer Care Professional bij American Express zorg jij ervoor dat de gegevens van klanten 100% kloppen. Ontbreekt er nog iets? Geen probleem, jij helpt de klant en verwerkt het meteen in het systeem. Yes, weer een klant geholpen! Krijg jij hier ook energie van? Solliciteer dan direct!

In het kort

  • Voor communicatief vaardige HBO- en WO-studenten;
  • Breng je communicatie skills naar een hoger niveau;
  • Flexibele werktijden: 16 uur p.w. van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur;
  • Lekker verdienen: €11,31 p.u. bruto (ongeacht leeftijd).

Vragen?

Heb je vragen over de vacature? Neem contact met ons op via Whatsapp

Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren:

Werkzaamheden

Als Customer Care Professional houd jij je voornamelijk bezig met klantgegevens. American Express gaat de komende periode klanten benaderen waar nog gegevens ontbreken of incorrect zijn. Hier ga jij bij helpen! Je beantwoordt vragen over allerlei onderwerpen. Zo help je klanten bij het wijzigen of uploaden van gegevens en geef je advies over phishing. Voor jou geen vraag te ingewikkeld! Ook bezit je een dosis zelfvertrouwen en weet jij je mannetje te staan. Het kan soms zijn dat je een klant aan de telefoon krijgt die weerstand biedt; aan jou de taak om de klant te overtuigen om zo snel mogelijk de ontbrekende gegevens aan te leveren. Je houdt ondertussen alle wijzigingen nauwkeurig bij en hebt een professionele houding. En als er een klant opbelt die Engels spreekt, kan jij snel schakelen en help je ook deze klant verder!

Over de opdrachtgever

American Express biedt sinds 1850 betrouwbare service in onder andere betaalkaarten. De organisatie houdt zich sinds 1891 bezig met de financiële sector. Zo begonnen ze met de Travellers’ Cheque en zetten ze in 1959 de standaard voor de betaalkaarten die wij vandaag de dag kennen. American Express heeft verschillende afdelingen en jij zult op de afdeling CCP (Customer Care Professionals) gaan werken!

Dit verwachten wij van jou

  • Je bent HBO- of WO-student en nog minstens een jaar studerende;
  • Je bent communicatief vaardig, klantvriendelijk en hebt een vriendelijke stem;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Je kunt goed feedback geven en ontvangen;
  • Ervaring met klantcontact is een pre.

Werktijden en beschikbaarheid

Voor deze bijbaan ben je minimaal 16 uur per week beschikbaar. Je kunt iedere week zelf je uren flexibel inplannen van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur.

Coronamaatregelen

Zolang de corona maatregelen in Nederland actief zijn zul je volledig vanuit huis werken, ook de training zul je online volgen. Ondanks dat je vanuit huis zult gaan werken, doet American Express van alles om wel een leuke werksfeer voor jou te creëren. Denk aan virtuele film-, sport- en borrelavonden!

Werken via SUSA betekent

  • Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wilt werken;
  • Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  • Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  • Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Wat kan ik verwachten in het sollicitatieproces?

Meer weten over het sollicitatieproces? Bekijk de veelgestelde vragen.

Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren:

Deel deze vacature