Klantenservice Medewerker Rotterdam

Aan de slag als Klantenservice Medewerker voor de gemeente Rotterdam? Solliciteer vandaag nog!
  • Voor HBO- en WO-studenten die communicatief vaardig zijn;
  • Flexibele werktijden: minimaal 16 uur p.w. beschikbaar van ma t/m vr tussen 09:00 en 17:00 uur;
  • Werkervaring opdoen in een divers en dynamisch team.

Werken binnen een SUSA-studententeam betekent:

  1. Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wilt werken;
  2. Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  3. Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  4. Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Over de opdrachtgever

Persoonlijke benadering met Rotterdamse inslag. Een antwoord waar de klant werkelijk iets aan heeft, alle zorg uit handen, trots op Rotterdam. Dát biedt het Klant Contact Center van Ro!Entree.

Ro!Entree onderscheidt zich door oprechte betrokkenheid, hoge klantwaardering, permanente kwaliteitsverbetering en dat voor diverse contactkanalen. Het zijn de betrokken medewerkers die het verschil maken!

Werkzaamheden

Als Klantenservice Medewerker pak je alle inkomende telefonie op van de gemeente Rotterdam wat te maken heeft met belastingzaken en parkeren. Je helpt klanten met alle problemen die ze ondervinden en geeft ze advies. Hierbij staat klantvriendelijkheid bij jou bovenaan!

Functie-eisen

  • Je bent een HBO- of WO student;
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar;
  • Je bent betrouwbaar en servicegericht;
  • Je bent empathisch en kan met veel verschillende mensen omgaan;
  • Je bent stressbestendig en hebt een proactieve houding.

Werktijden en beschikbaarheid

Voor deze bijbaan ben je minimaal 16 uur per week beschikbaar voor ten minste 12 maanden. Je kunt iedere week zelf je uren flexibel inplannen van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur.
Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren.