Klantenservice Medewerker bij Hudson's Bay Amsterdam

Is shoppen jouw ultieme (guilty) pleasure en hoort Hudson’s Bay zeker bij jouw vaste winkelrondje? Help dan bij Cygnific gasten van het nieuwe warenhuis van Nederland onder meer met vragen over het fashion-, beauty-, lifestyle- en home-assortiment. Solliciteer direct!
  • Werken bij Cygnific voor de klantenservice van een groot warenhuis;
  • Ideaal als je een voorliefde hebt voor kleding en winkelen;
  • Flexibele werktijden: 16 uur p.w. beschikbaar van ma t/m zo tussen 08:00 en 22:00 uur;
  • Werken in een lekker dynamisch, jong en nieuw team.

Werken binnen een SUSA-studententeam betekent:

  1. Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wilt werken;
  2. Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  3. Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  4. Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Over de opdrachtgever

Je gaat aan de slag bij Cygnific voor Hudson's Bay. Hudson’s Bay biedt een breed assortiment aan fashion, beauty, lifestyle en home van populaire merken en exclusieve ontwerpers. Van basic tot bijzonder, voor elk budget. Van je favoriete t-shirt tot een zijdezacht dekbedovertrek. En van heel veel schoenen en tassen – yes! – tot verrukkelijke geuren en make-up. En, je kunt er natuurlijk je nagels laten doen, een nieuwe coupe laten knippen of je hipsterbaard laten trimmen.

Het nieuwe warenhuis van Nederland heeft inmiddels 13 vestigingen op Hollandse bodem en blijft zich uitbreiden! Wil jij onderdeel zijn van dit avontuur? Je werkt bij Cygnific, vlakbij Amsterdam Sloterdijk, in een divers, jong en hecht team voor Hudson’s Bay. Het overgrote deel van de teamleden werkt parttime, bijvoorbeeld naast een studie. Jij past hier dus perfect tussen!

Werkzaamheden

Als Klantenservice Medewerker bij Cygnific sta je alle gasten van Hudson’s Bay te woord. Op den duur kun je misschien shinen met je social media skills, maar voor nu ligt de focus op telefonie en e-mail.

Je krijgt vragen zoals:
- Waar in het proces is mijn bestelling?
- In de vestiging in Amsterdam hadden ze de schoenen die ik wil niet. Kan ik ze in een andere vestiging bemachtigen?
- Mijn schoenen zijn binnengekomen, maar beschadigd. En nu?
- Waar kan ik mijn gespaarde punten voor gebruiken?

De vragen die je van Hudson’s Bay-gasten krijgt zijn lekker gevarieerd. Aan jou de taak om iedereen van het juiste antwoord te voorzien. Het kan voorkomen dat je eerst een van de warenhuizen moet bellen om het probleem op te lossen of misschien wel een leveringsbedrijf moet contacteren, zoals PostNL. Je behandelt een vraag of probleem van A tot Z, tot het is opgelost!

Functie-eisen

  • Je bent HBO- of WO-student en bent minimaal 12 maanden beschikbaar;
  • Je schakelt snel tussen verschillende systemen;
  • Je gaat proactief met fouten aan de slag en draagt graag bij aan het verbeteren van deze nieuwe afdeling;
  • Je staat stevig in je schoenen en bent communicatief sterk;
  • Jij weet jouw enthousiasme voor kleding en Hudson’s Bay tijdens het bellen in te zetten.

Werktijden en beschikbaarheid

Voor deze bijbaan ben je per direct 16 uur per week beschikbaar voor de komende 12 maanden. Je kunt iedere week zelf je uren flexibel inplannen van maandag tot en met zondag tussen 08:00 en 22:00 uur.
Deze vacature staat momenteel niet open

Niet getreurd. SUSA heeft genoeg andere vacatures beschikbaar. Klik op de knop en vind jouw baan.

Naar banenoverzicht