Klantenservice Medewerker bij ABN AMRO Breda

Bijt je dit jaar vast in een ambitieuze, flexibele bijbaan in Breda! ABN AMRO zoekt studenten waarbij binnenin een vuurtje wakkert om van klanten fans te maken. Nu al enthousiast? Solliciteer naar de functie van Klantenservice Medewerker!
  • Voor enthousiaste, bevlogen en klantvriendelijke HBO- en WO-studenten;
  • Flexibele werktijden: 16 uur p.w. beschikbaar van ma t/m zo tussen 08:00 en 21:00 uur;
  • Verdien €12,57 bruto per uur (ongeacht leeftijd);
  • Werkervaring opdoen bij een internationale bank.

Werken binnen een SUSA-studententeam betekent:

  1. Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wilt werken;
  2. Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  3. Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  4. Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Over de opdrachtgever

Bij ABN AMRO is niets belangrijker dan optimale service. Je werkt in deze functie namelijk voor een rasechte dienstverlener. Jouw werkplek bevindt zich in het Advies en Service Center in Breda. Een open, informele en gemoedelijke afdeling. Het advies dat hier aan klanten wordt gegeven is net zo divers als de mensen die er werken. Word jij de topper van de afdeling? Op de borden kun je de voortgang van jezelf en je collega’s bijhouden.

Vanzelfsprekend word je iedere dag tijdens de dagstart bijgepraat over belangrijke zaken en wordt er tijd gemaakt voor coaching aan de hand van de gesprekken die je voert. Het fijne aan de flexplekken bij ABN AMRO is dat je iedere dag lekker op een andere werkplek kunt neerploffen en zo altijd naast je favoriete collega’s zit.

Werkzaamheden

Als Klantenservice Medewerker geven particuliere klanten van de bank je een belletje bij vragen of klachten over dagelijkse bankzaken en sparen. Zo handel je bijvoorbeeld vragen af over bankpasjes, pascontracten en internetbankieren. Hierbij heb je te maken met veel verschillende klanten: van ouderen tot zakenmensen. Ook plan je afspraken in voor klanten met hypotheekadviseurs en verbind je klanten door naar de juiste afdeling. Heeft iemand een klacht (denk aan een klant die te weinig geld uit een geldautomaat heeft ontvangen) dan pak jij dat direct op.

Je beschouwt elk gesprek als een kans. Je luistert, adviseert, maakt een offerte of verwijst door. Kortom: je komt snel tot de kern en verrast de klanten met jouw topservice. Doorgroeimogelijkheden? Die zijn er zeker! Laat jezelf daarom van je beste kant zien.

Functie-eisen

  • Je bent HBO- of WO-student en minimaal nog een jaar studerende;
  • Je houdt van écht contact met de klant en kunt goed luisteren, maar ook leiding nemen in gesprekken;
  • Je wil een klik maken met de klant en de klant ambassadeur maken;
  • Je bent een echte teamplayer, maar ook zelfredzaam;
  • Telefonische werkervaring is geen must, maar dikke pluspunten voor jou wanneer je die wel hebt;

Loonindicatie

€12,57 bruto per uur (ongeacht leeftijd)

Werktijden en beschikbaarheid

Voor deze bijbaan ben je 16 uur per week beschikbaar voor een periode van minimaal 18 maanden. Je kunt doordeweeks flexibel je uren inplannen van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 21:00 uur. Daarnaast is er ook de mogelijkheid om extra beschikbaarheid op te geven van maandag tot en met vrijdag tussen 21:00 en 23:00 uur en in het weekend tussen 08:00 en 23:00 uur.
Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren.