Klantcontact Medewerker Hypotheken bij Nationale-Nederlanden

Plaats
Rotterdam
Aantal uur
16 uur
Dienstverband
Parttime
Salaris
€ 12,94 per uur

Ben jij klaar om je cv eens flink op te poetsen? Ga aan de slag als Klantcontact Medewerker Hypotheken bij Nationale-Nederlanden. Met jouw expertise en klantgerichte communicatie adviseer jij klanten dagelijks om hun commerciële mogelijkheden zo goed mogelijk te benutten!

In het kort

  • Voor studenten met interesse in de financiële sector;
  • Flexibele werktijden: 16 uur p.w. beschikbaar van ma t/m vr tussen 08:00 en 18:00 uur;
  • Goed verdienen: €12,94 bruto per uur (ongeacht leeftijd);
  • Upgrade je cv met een Wft-diploma bij een topbedrijf.

Vragen?

Heb je vragen over de vacature? Neem contact met ons op via Whatsapp

Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren:

Werkzaamheden

Je gaat aan de slag als Medewerker Hypotheken in het team Hypotheken en Consumptief Krediet van Nationale-Nederlanden in Rotterdam.

Als Medewerker Hypotheken ben jij onmisbaar in het realiseren van het ‘echte’ klantcontact. Je vangt eerstelijns klantvragen op, waarbij je de klant telefonisch op een professionele wijze te woord staat. Je verstrekt deskundige informatie over Hypotheken en Consumptief Krediet en voert ‘het goede gesprek’ door het juist toepassen van de gespreksvaardigheden, product-, proces- en systeemkennis en wet- en regelgeving. Het is daarbij van belang dat je goed de vraag achter de vraag van de klant kunt achterhalen, zodat de klant in één keer goed geholpen wordt.

Wft

Om bij Nationale-Nederlanden aan de slag te gaan moet je beschikken over een Wft-diploma. Lekker voor op je cv! Maar wat is Wft eigenlijk?

Lees meer over Wft

Over de opdrachtgever

Nationale-Nederlanden behoort met ruim vijf miljoen particuliere en zakelijke klanten tot de grootste en meest toonaangevende financiële dienstverleners van Nederland. Zij biedt een compleet assortiment aan producten waaronder verzekeringen, pensioenen, banksparen, hypotheken en beleggingen.

Met ruim 170 jaar ervaring in verzekeringen heeft Nationale-Nederlanden een deskundigheid opgebouwd die zij dagelijks inzet om klanten verder te helpen in het leven. De sfeer binnen het team is open en informeel. Er is onderling ruimte voor een praatje of een grapje en er wordt koffie voor elkaar gehaald. Er wordt verwacht dat je hard doorwerkt en elk gesprek voert met dezelfde kwaliteit. Help jij hieraan mee?

Je werkt in een team van 40 enthousiaste en (klant)gedreven collega’s en 30 SUSA studenten. Jij en jouw collega’s hebben oog en aandacht voor de klant en zijn continu bezig zichzelf en de dienstverlening te verbeteren.

Dit verwachten wij van jou

  • Je bent HBO- of WO-student en minimaal nog 12 maanden studerende;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je bent zelfstandig en hebt een proactieve houding;
  • Je toont empathisch vermogen en hebt affiniteit met de financiële sector;
  • Je denkt in oplossingen en kan deze telefonisch overbrengen;
  • Je staat stevig in je schoenen en zet graag een stapje extra voor de klant.

Werktijden en beschikbaarheid

Voor deze bijbaan ben je 16 uur per week beschikbaar om te werken. Je kunt iedere week flexibel je uren inplannen van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur.

Coronamaatregelen

Vanwege de huidige corona maatregelen werk je voorlopig vanuit huis. Ook zullen de trainingen volledig online zijn.

Werken via SUSA betekent

  • Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wilt werken;
  • Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  • Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  • Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Wat kan ik verwachten in het sollicitatieproces?

Meer weten over het sollicitatieproces? Bekijk de veelgestelde vragen.

Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren:

Deel deze vacature