Klantcontact Medewerker Eindhoven

Ben jij een sociale en behulpzame student en wil je je graag verdiepen in de medische wereld? Ga dan aan de slag als Klantcontact Medewerker en geef je cv een boost!
  • Voor HBO- en WO-studenten die zich goed kunnen inleven;
  • Werken in een gezellig, familiaal team;
  • Flexibele werktijden: 16 uur p.w. beschikbaarheid van ma t/m vr tussen 08:00 en 21:00 uur;
  • Een internationale topwerkgever op je cv.

Werken binnen een SUSA-studententeam betekent:

  1. Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wilt werken;
  2. Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  3. Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  4. Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Over de opdrachtgever

Het bedrijf waar je gaat werken is een grote, internationale organisatie die medische hulpmiddelen levert aan zorgverzekeraars in heel Europa. Kwaliteit, verantwoordelijkheid en duurzaamheid spelen hierbij een belangrijke rol.

Ondanks het internationale succes van het bedrijf, is de sfeer binnen de organisatie warm en familiaal. Je komt te werken binnen een diverse groep collega’s op een gezellige, open afdeling. Iedereen helpt elkaar, maakt een praatje en drinkt regelmatig gezellig een drankje na werktijd.

Werkzaamheden

Je zult als Klantcontact Medewerker ingezet worden op de diabetes- en incontinentieafdeling van het bedrijf.

Hier beantwoord je telefonische vragen over hulpmiddelen gerelateerd aan diabetes en incontinentie. Zo help je mensen met vragen over bestellingen, een defecte prikpen of insulinepomp en geef je advies over de verschillende hulpmiddelen.

In de avonden wordt er ook outbound met klanten gebeld die langer over een bestelling doen dan zou moeten. Je kijkt dan samen met de klant of er bijvoorbeeld een nieuw product nodig is. De meeste gesprekken handel je volledig zelf af. Mocht een gesprek te inhoudelijk worden of een nieuwe klant veel advies nodig hebben, dan kun je de klant doorverbinden naar de verpleegkundigen op de afdeling.

Functie-eisen

  • Je bent een HBO- of WO-student en houdt van aanpakken;
  • Je weet je goed uit te drukken, zowel telefonisch als per mail;
  • Je staat stevig in je schoenen en kunt je inleven in de klant;
  • Naast dat je zelfstandig kunt werken, pak je proactief nieuwe taken op;
  • Je vindt het belangrijk om dankbaar werk te doen voor de klant en organisatie;
  • Je bent initiatiefrijk en legt de lat steeds hoger voor jezelf.

Werktijden en beschikbaarheid

Voor deze bijbaan ben je 16 uur per week beschikbaar voor tenminste de komende 12 maanden. Je kunt iedere week zelf je uren flexibel inplannen van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 21:00 uur.
Deze vacature staat momenteel niet open

Niet getreurd. SUSA heeft genoeg andere vacatures beschikbaar. Klik op de knop en vind jouw baan.

Naar banenoverzicht