Klantcontact Medewerker bij Caiway Rotterdam e.o.

Denk jij in oplossingen en zoek je een flexibele bijbaan? Zoek dan niet langer: word Klantcontact Medewerker bij Caiway in Rotterdam e.o.!
  • Voor studenten die denken in oplossingen;
  • Flexibele werktijden: 16 uur p.w. beschikbaar van ma t/m vr tussen 09:00 en 21:00 uur en op za en zo van 10:00 tot 16:00 uur;
  • Relevante werkervaring opdoen bij de topwerkgever Caiway.

Werken binnen een SUSA-studententeam betekent:

  1. Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wilt werken;
  2. Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  3. Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  4. Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Over de opdrachtgever

Samen met je 150 collega’s zet je de klant centraal en streef je naar kwaliteit over de volle breedte van de dienstverlening: waar je kunt help je de klant opperbest.

Bij Caiway ben je onderdeel van een kleine, maar hechte organisatie. Net als je collega’s werk je graag hard en weet je hoe belangrijk directe communicatie kan zijn. Caiway is een fijne no-nonsense werkgever waarbij je alle ruimte krijgt voor eigen initiatief en je gestimuleerd wordt om zelfstandig te werken. Zoals je misschien wel begrijpt, betekent stilstand achteruitgang bij een innovatief en snelgroeiend bedrijf: het bedrijf is dan ook altijd in ontwikkeling.

Werkzaamheden

Als Klantcontact Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten met diverse vragen. Deze vragen kunnen gaan over alles op het gebied van internet, televisie en telefonie. Het is aan jou om klantvragen te beantwoorden en de juiste oplossing te bieden. Na ieder telefoontje handel je de administratie van het gesprek af, voordat je de volgende klant helpt met jouw kennis. Lekker afwisselend dus!

Functie-eisen

  • Je bent een HBO- of WO-student;
  • Je hebt interesse in internet-, telefonie- en televisietechniek;
  • Je denkt in oplossingen en weet je weg binnen verschillende besturingssystemen;
  • Je luistert en analyseert aandachtig om klantvragen helder te krijgen;
  • Je gaat proactief te werk om klanten écht te helpen.

Werktijden en beschikbaarheid

Als Klantcontact Medewerker kun je zelf aangeven wanneer je kunt werken. Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar tussen maandag en vrijdag van 9:00 tot 21:00 uur en zaterdag en zondag van 10:00 tot 16:00 uur. Je bent minimaal 2 avonden per week beschikbaar (van 17:00 tot 21:00 uur).
Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren.