Klantcontactmedewerker Sparen & Beleggen Den Haag

Als Klantcontact Medewerker ben je niet alleen in staat om de verwachtingen van de klant te overtreffen, ook ga je nauwkeurig te werk om de gesprekken goed in het systeem te verwerken. Ga jij die uitdaging aan?
  • Voor studenten met een open en flexibele instelling;
  • Flexibele werktijden: 16 uur p.w. beschikbaar van ma t/m vr tussen 08:00 en 18:00 uur;
  • Verdien €11,32 bruto per uur (ongeacht leeftijd);
  • Geef je cv een boost met deze topper van een werkgever.

Werken binnen een SUSA-studententeam betekent:

  1. Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wilt werken;
  2. Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  3. Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  4. Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Over de opdrachtgever

Nationale-Nederlanden behoort met ruim vijf miljoen particuliere en zakelijke klanten tot de grootste en meest toonaangevende financiële dienstverleners van Nederland. Zij bieden een compleet assortiment aan producten waaronder verzekeringen, pensioenen, banksparen, hypotheken en beleggingen. Met ruim 170 jaar ervaring in verzekeringen heeft Nationale-Nederlanden een deskundigheid opgebouwd die zij dagelijks inzet om klanten verder te helpen in het leven. Help jij hieraan mee?

Werkzaamheden

Als Klantcontact Medewerker ben jij onmisbaar in het realiseren van het klantcontact waarbij deskundigheid een belangrijke rol speelt. Je staat klanten op een professionele wijze telefonisch te woord en denkt mee met de klant. Ook bespreek je commerciële mogelijkheden om de klant verder te binden aan Nationale-Nederlanden.

Het is jouw taak om eerstelijns klantvragen op te vangen. Daarnaast is het mogelijk dat je op andere kanalen (mail en chat) wordt ingezet om klantvragen te beantwoorden.

In eerste instantie ga je vragen beantwoorden over bankspaarproducten, later volgen ook de spaar- en beleggingsproducten. Het is belangrijk dat je goed in staat bent om aansluiting te vinden bij de klant die jou belt. Je leeft je in, achterhaalt de juiste klantvraag, begeleidt de klant door het proces en sluit correct af. Je handelt de klantvraag zo goed mogelijk af met als doel: van de klant een ambassadeur maken.

Functie-eisen

  • Je bent een HBO- of WO-student en studeert minimaal nog een jaar;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift;
  • Bij voorkeur heb je een Wft Basis certificaat of ben je bereid om deze op korte termijn te behalen;
  • Je hebt affiniteit met klantcontact en stelt je professioneel op;
  • Je hebt een open, flexibele instelling en vindt het leuk om te werken in een dynamische omgeving.

Loonindicatie

€11,32 bruto per uur (ongeacht leeftijd)

Werktijden en beschikbaarheid

Voor deze bijbaan ben je 16 uur per week beschikbaar om te werken. Je kunt iedere week flexibel je uren inplannen van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur.
Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren.