Helpdesk Medewerker (16-24 uur) Den Haag e.o.

Help, Netflix doet het niet meer! Ben jij de technische held die vrienden en familie bellen bij tv- of internetproblemen? Ga dan aan de slag bij Caiway en krijg meer dan een schouderklopje!
  • Voor klantvriendelijke HBO- en WO-studenten die stevig in hun schoenen staan;
  • Flexibele werktijden: 16 tot 24 uur p.w. beschikbaar van ma t/m vr tussen 09:00 en 21:00 uur, op za en zo van 10:00 tot 16:00 uur;
  • Aan de slag bij een topwerkgever.

Werken binnen een SUSA-studententeam betekent:

  1. Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wilt werken;
  2. Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  3. Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  4. Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Over de opdrachtgever

Ooit gehoord van het coax-netwerk? Dan zit je bij serviceprovider Caiway goed! Caiway levert services voor televisie, radio, internet en telefonie via coax en glasvezel, het netwerk van de toekomst.

Samen met je 150 collega’s zet je de klant centraal en streef je naar kwaliteit over de volle breedte van de dienstverlening.

Bij Caiway ben je onderdeel van een kleine, maar hechte organisatie. Net als je collega’s werk je graag hard en weet je hoe belangrijk directe communicatie kan zijn. Caiway is een fijne no-nonsense werkgever waarbij je alle ruimte krijgt voor eigen initiatief en je gestimuleerd wordt om zelfstandig te werken. Caiway is een snelgroeiend bedrijf waar innovatie en ontwikkeling centraal staan.

Werkzaamheden

Als Helpdesk Medewerker bij Caiway ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten met diverse vragen op het gebied van internet, televisie en telefonie. Jij bent hierbij voornamelijk verantwoordelijk voor de technische vragen over het internet. Routers, browsers, glasvezel: je kunt de klant er alles over vertellen!

Uiteraard heb je voor de lastige vragen altijd toegang tot de uitgebreide (technische) kennisbank van Caiway. Zo zorg je er samen met je collega's voor dat iedere klant weer opgelucht ophangt. Na afloop zorg je voor een nette administratieve afhandeling van de gesprekken. Kortom, een super afwisselende functie waar klantcontact centraal staat en je heel veel kunt leren!

Functie-eisen

  • Je bent een HBO- of WO-student;
  • Je hebt interesse in internet-, telefonie- en televisietechniek;
  • Je kunt goed luisteren en analyseren om zo de vraag van de klant helder te krijgen;
  • Je kent, of leert gemakkelijk, je weg binnen verschillende computerbesturingssystemen;
  • Je bent oplossingsgericht ingesteld.

Werktijden en beschikbaarheid

Als Helpdesk Medewerker bij Caiway kun je zelf aangeven wanneer je kunt werken. Je bent minimaal 16 uur per week van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 uur en 21:00 uur, en zaterdag en zondag van 10:00 tot 16:00 uur. Je bent minimaal 2 avonden per week beschikbaar (van 17:00 tot 21:00 uur) en kunt 1 zaterdag per twee weken werken.
Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren.