Helpdesk Medewerker bij Caiway Schiedam

Hey Internet Wizard! Lijkt het jou wel wat om het team van Caiway te versterken als Helpdesk Medewerker in Schiedam? Lees dan snel verder.
  • Voor studenten met een open en flexibele instelling;
  • Flexibele werktijden: 16 uur p.w. beschikbaar van ma t/m vr tussen 09:00 en 21:00 uur, op za en zo van 10:00 tot 16:00 uur;
  • Je cv upgraden bij een topbedrijf.

Werken binnen een SUSA-studententeam betekent:

  1. Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wilt werken;
  2. Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  3. Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  4. Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Over de opdrachtgever

Ooit gehoord van het coax-netwerk? Dan zit je bij serviceprovider Caiway goed! Caiway levert services voor televisie, radio, internet en telefonie via coax en glasvezel, het netwerk van de toekomst.

Samen met je 150 collega’s zet je de klant centraal en streef je naar kwaliteit over de volle breedte van de dienstverlening.

Bij Caiway ben je onderdeel van een kleine, maar hechte organisatie. Net als je collega’s werk je graag hard en weet je hoe belangrijk directe communicatie kan zijn. Caiway is een fijne no-nonsense werkgever waarbij je alle ruimte krijgt voor eigen initiatief en je gestimuleerd wordt om zelfstandig te werken. Caiway is een snelgroeiend bedrijf waar innovatie en ontwikkeling centraal staan.

Werkzaamheden

Als Helpdesk Medewerker bij Caiway heb je een afwisselende functie waar klantcontact, kwaliteit en klantvriendelijkheid enorm belangrijk zijn.

Wat doe je precies als Helpdesk Medewerker? Stel, de telefoon gaat en je krijgt een Caiway-klant aan de lijn met een vraag over internet. Deze vraag weet jij in no time te beantwoorden en samen met de klant los je eventuele problemen op. Als de klant vervolgens tevreden ophangt, handel je de administratie van het gesprek af.

Functie-eisen

  • Je bent een HBO- of WO-student;
  • Je hebt interesse in internet-, telefonie- en televisietechniek;
  • Je kunt goed luisteren en analyseren om zo de vraag van de klant helder te krijgen;
  • Je kent, of leert gemakkelijk, je weg binnen verschillende computerbesturingssystemen;
  • Je bent oplossingsgericht ingesteld.

Werktijden en beschikbaarheid

Als Helpdesk Medewerker bij Caiway kun je zelf aangeven wanneer je kunt werken. Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar tussen maandag en vrijdag van 9:00 tot 21:00 uur en zaterdag en zondag van 10:00 tot 16:00 uur. Je bent minimaal 2 avonden per week beschikbaar (van 17:00 tot 21:00 uur).
Deze vacature staat momenteel niet open

Niet getreurd. SUSA heeft genoeg andere vacatures beschikbaar. Klik op de knop en vind jouw baan.

Naar banenoverzicht