Medewerker Ondersteuning Commercie Ede

Aan de slag als Medewerker Ondersteuning Commercie bij ASSA ABLOY Entrance Systems? Solliciteer dan vandaag nog!
  • Voor MBO4-, HBO- of WO-studenten en net-afgestudeerden;
  • Minimaal 32 uur p.w. beschikbaar voor de komende 6 maanden;
  • Een grote internationale topwerkgever op je cv;
  • Voor communicatief sterke kandidaten met een servicegerichte instelling.

Werken binnen een SUSA-studententeam betekent:

  1. Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wilt werken;
  2. Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  3. Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  4. Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Over de opdrachtgever

ASSA ABLOY Entrance Systems is 's werelds meest uitgebreide leverancier van automatische deuren. Zij benaderen binnen het project de complete stroom van personen en goederen en creëren deuroplossingen met de optimale balans tussen kosten, kwaliteit en levensduurprestaties.

Werkzaamheden

Als Medewerker Ondersteuning Commercie voer je zowel telefonische als administratieve taken uit. Je stelt offertes op, zet deze in het systeem en zorgt dat ze bij de juiste klant terechtkomen. Daarnaast bel je ook offertes na die monteurs hebben afgesloten bij klanten, om zo uiteindelijk tot definitieve verkoop over te gaan. Samen met de Commerciële Adviseurs werk je er zo aan om de gestelde targets te behalen.

De klanten waar je contact mee hebt, zijn al bekend bij ASSA ABLOY Entrance Systems . Het is dus geen acquisitie bellen, maar een commerciële blik is wel handig in deze functie! Stel: je spreekt een klant waaraan je geen offerte kwijt kunt, maar een contactpersoon van diegene is wel eventueel geïnteresseerd – dan dien jij zelf initiatief te nemen om een offerte kwijt te kunnen aan die derde partij.

Functie-eisen

  • Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar voor de komende 6 maanden;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je hebt een actieve houding en kunt snel schakelen tussen verschillende situaties;
  • Je bent administratief en communicatief goed onderlegd;
  • Je bent zeer klant- en servicegericht maar ziet ook snel verkoopkansen.

Werktijden en beschikbaarheid

Voor deze bijbaan ben je 32 tot 40 uur per week beschikbaar voor ten minste de komende 6 maanden. Je kunt iedere week zelf je uren flexibel inplannen van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 17:00.
Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren.