Customer Service Agent Rotterdam

Ga jij proactief te werk en zoek je graag naar creatieve oplossingen? Ga dan aan de slag als Customer Service Agent en laat het logistieke proces van klanten van Maersk weer vloeiend verlopen!
  • Voor communicatief vaardige HBO- of WO-studenten die oplossingsgericht denken;
  • Flexibele werktijden: van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 17:45 uur;
  • Werken in een gezellig, ambitieus team;
  • Aan de slag op een toplocatie in Rotterdam.

Werken binnen een SUSA-studententeam betekent:

  1. Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wilt werken;
  2. Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  3. Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  4. Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Over de opdrachtgever

Maersk is een Deens multinationale onderneming, die bestaat uit bedrijven die vooral in de transportsector actief zijn. Het bedrijf waar jij voor kunt gaan werken is de grootste containerrederij ter wereld, die zich voornamelijk bezig houdt met zeetransport van containers. Met meer dan 600 schepen met een totale capaciteit van 3,5 miljoen standaardcontainers, nemen ze ongeveer 19% van het wereldtotaal voor hun rekening.

Vanuit het kantoor in Rotterdam zijn meer dan 150 mensen gericht bezig met het ondersteunen van service en support aan bedrijven in Nederland. Denk aan de import of export van container verzendingen, vervoer van gevaarlijke of afwijkende goederen. De mensen bij Maersk kennen de markt en hebben de expertise op het gebied van wereldhandel, logistiek en de operationele zaken die nodig zijn om ervoor te zorgen dat de zending op de juiste plek en in de juiste conditie aankomen.

Werkzaamheden

Als Customer Service Agent bij Maersk geef je zowel in het Nederlands als in het Engels uitgebreid antwoord op alle klantvragen die per e-mail, telefoon of chat binnenkomen. Samen met je collega’s in het ‘Jackie Chan’ gebouw deel je de ervaringen van je gesprekken en kaart je indien nodig gaten in het proces aan. Zo tillen jullie samen de afdeling naar een nog hoger niveau!

Het is belangrijk dat je goed kunt luisteren naar de klant en creatief op zoek gaat naar een oplossing voor zijn/haar probleem. Je streeft hierbij continue naar het leveren van de beste service en hebt de behoefte om jezelf te blijven overtreffen. Bij Maersk is er dan ook volop ruimte om jezelf te ontwikkelen en je skills te verbeteren.

Functie-eisen

  • Je spreekt en schrijft correct Nederlands en Engels;
  • Je werkt graag in teamverband;
  • Je bent niet bang om out of the box te denken;
  • Je hebt een groot inlevingsvermogen en gaat probleemoplossend te werk.

Werktijden en beschikbaarheid

Voor deze bijbaan ben je 16 uur per week beschikbaar voor minimaal 12 maanden. Je kunt iedere week zelf je uren flexibel inplannen van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 17:45 uur.
Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren.