Klantenservice Medewerker B2C bij Cygnific KLM

Plaats
Amsterdam
Aantal uur
16 uur
Dienstverband
Parttime
Salaris
€ 10,70 per uur

Je kent het wel: is die vakantie met vrienden eindelijk geboekt, kom je erachter dat je beste vriend jouw naam niet kan spellen. Super vervelend, want zo kom jij het vliegtuig niet in... Gelukkig zijn daar de helden van KLM die jou met één telefoontje uit de brand helpen. Zo kan jij zorgeloos van je vakantie genieten. Word jij ook zo'n held en bezorg jij andere reisliefhebbers de perfecte reis? Meld je dan nu aan voor een vliegende start als Klantenservice Medewerker B2C bij Cygnific KLM!

In het kort

  • Voor communicatief vaardige HBO- en WO-studenten met een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Flexibele werktijden: 16 uur p.w. beschikbaar van maandag t/m zaterdag tussen 09:00 en 23:00 uur;
  • Lekker verdienen: €10,70 bruto p.u. (ongeacht leeftijd);
  • Een jaloersmakende bijbaan bij Cygnific KLM.

Vragen?

Heb je vragen over de vacature? Neem contact met ons op via Whatsapp

Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren:

Werkzaamheden

Als Klantenservice Medewerker B2C zorg jij ervoor dat iedere passagier van KLM zonder zorgen op reis gaat. Je staat de passagiers van KLM te woord over alle vragen en verzoeken die ontstaan vóórdat de vlucht plaatsvindt. De gespreksonderwerpen variëren van vragen over boekingen, vluchtnummers of bagageruimte tot vluchtupgrades, speciale verzoeken en het Flying Blue Loyalty programma. Sommige verzoeken zijn wel heel bijzonder. Voor mensen die een langere tijd op reis gaan, of zelfs emigreren kan er op Schiphol een videoboodschap worden afgespeeld of tijdens de vlucht een brief worden bezorgd. Als Klantenservice Medewerker B2C ben jij dan verantwoordelijk voor de excellente service die KLM wil bieden. Super leuk! Al met al is het aan jou om de passagier zo goed mogelijk van dienst te zijn en mogelijke problemen zo snel mogelijk op te lossen: jij zorgt ervoor dat de passagier met een gerust gevoel aan zijn of haar reis kan beginnen!

Over de opdrachtgever

Je werkt voor Cygnific, een van de grootste Sales & Service Centers van Air France KLM. Vanuit het moderne kantoor verleen je als Klantenservice Medewerker service aan vakantiegangers en reizigers in 19 Europese landen. Je voelt je hier ongetwijfeld snel thuis. Daar zorgen je behulpzame collega’s van zo’n 44 verschillende nationaliteiten wel voor. De sfeer is informeel en je krijgt veel vrijheid. Even een pauze inlassen? Dat mag je zelf bepalen.

“Het hebben van een bijbaan kan soms redelijk wat tijd kosten en brengt veel verantwoordelijkheden met zich mee, maar werken bij Cygnific via SUSA is ontzettend leuk en een super leerzame ervaring, zeker met mijn studie.”

Julia van der Moore

Klantenservice Medewerker bij Cygnific voor KLM

Meer weten over hoe het is om als student bij Cygnific KLM te werken?

Lees dan het hele interview met Julia, of ga naar de Werken bij Cygnific pagina

Dit verwachten wij van jou

  • Je bent HBO- of WO-student en minimaal 12 maanden beschikbaar om te werken;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend;
  • Je bent sociaal en vriendelijk; je bent immers de hele dag in contact met klanten via de telefoon;
  • Je bent betrouwbaar, initiatiefrijk en hebt een groot empathisch vermogen;
  • Je inleven in de verschillende typen passagiers is zeer belangrijk;
  • Je bent niet bang voor een lastig gesprek.

Werktijden en beschikbaarheid

Voor deze bijbaan ben je minimaal 16 uur per week beschikbaar voor ten minste de komende 12 maanden. Je kunt iedere week zelf je uren flexibel inplannen van maandag tot en met zaterdag tussen 09:00 en 23:00. Avond- en zaterdagdiensten hebben de voorkeur.

Coronamaatregelen

Vanwege de huidige coronamaatregelen werk je voorlopig vanuit huis. Ook de training zal volledig vanuit huis plaatsvinden. Maar niet getreurd, de sfeer is net zo gezellig!

Werken via SUSA betekent

  • Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wilt werken;
  • Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  • Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  • Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Wat kan ik verwachten in het sollicitatieproces?

Meer weten over het sollicitatieproces? Bekijk de veelgestelde vragen.

Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren:

Deel deze vacature