Klantenservice Medewerker bij Sint Maartenskliniek Arnhem e.o.

Sta jij altijd klaar voor anderen? Dan is dit jouw bijbaan! Als Klantenservice Medewerker bij Sint Maartenskliniek help je patiënten met het beantwoorden van hun vragen en het inplannen of verzetten van afspraken.
  • Voor proactieve HBO- en WO-studenten;
  • Flexibele werktijden: 16 uur p.w. beschikbaar van ma t/m vr tussen 08:00 en 17:00 uur;
  • Voor studenten die graag mensen verder helpen;
  • Samen met jouw collega's goede resultaten bereiken.

Werken binnen een SUSA-studententeam betekent:

  1. Vrijheid: wekelijks opgeven wanneer je wilt werken;
  2. Vaardigheid: aan de slag bij een topwerkgever;
  3. Gezelligheid: samenwerken met andere studenten;
  4. Zekerheid: wekelijks uitbetaald.

Over de opdrachtgever

Sint Maartenskliniek is een particulier ziekenhuis in Nijmegen, waarbij alles draait om de menselijke beweging. In Nederland en Europa zijn zij toonaangevend in de behandeling van aandoeningen op het gebied van houding en beweging. Op vijf verschillende locaties bieden ze behandelingen en zorg binnen de specialismen Orthopedie, Revalidatie en Reumatologie.

Dansen met een robot? Dat is helemaal niet gek in Nijmegen. Sint Maartenskliniek is namelijk gericht op innovatie en heeft een huisrobot bij de ingang staan! Die kan je direct naar je werkplek wijzen op het Contactcenter (CCM), waar al het inkomende telefoonverkeer voor het ziekenhuis binnenkomt. Het is een gezellige afdeling, waar zowel vaste als flex-medewerkers werken.

Werkzaamheden

En nu even over jou! Als Klantenservice Medewerker ben jij straks de persoon die de telefoon opneemt om patiënten te helpen. Het kan gaan om het verzetten, annuleren of vragen over de inhoud van een afspraak. Soms kan jij hier zelf antwoord op geven, maar als het te inhoudelijk wordt kan je de vraag doorzetten naar een andere afdeling. Je behandelt al deze vragen op een professionele manier en zorgt ervoor dat deze naar tevredenheid worden afgehandeld. Het is aan jou om een goede balans te vinden tussen patiëntgericht zijn, maar ook om de gesprekken kort en bondig te houden zodat de wachtrij zo kort mogelijk blijft.

Je hoeft zelf geen medische achtergrond te hebben of McDreamy te zijn. Er wordt voor verschillende medische termen gebruik gemaakt van een kennisbank, maar het kan wel zijn dat patiënten jou vertellen over de pijnklachten die ze hebben. Er wordt dus van jou verwacht dat je daar mee om kan gaan. De gesprekken zijn grotendeels in het Nederlands, maar het komt ook wel eens voor dat een Duitse patiënt belt. Er zijn een aantal vaste medewerkers die Duits spreken en daarnaast is er ook een lijst beschikbaar met de meeste belangrijke termen in het Duits. Op die manier kan het gesprek vaak toch zelf worden opgepakt! Kein Problem!

Samen met het team zorg je ervoor dat de servicelevels gehaald worden en de kwaliteit van de gesprekken hoog is. Het is belangrijk dat je hierin proactief bent en feedback durft te geven en kan ontvangen!

Functie-eisen

  • Je bent een HBO- of WO-student;
  • Je spreekt en schrijft correct Nederlands;
  • Je gaat proactief te werk en hebt probleemoplossend inzicht;
  • Je werkt graag in een divers team waarin je samen met jouw collega's goede resultaten wil bereiken.

Loonindicatie

€ 10,92 bruto per uur

Werktijden en beschikbaarheid

Voor deze functie binnen de zorgbranche ben je minimaal 16 uur per week beschikbaar voor ten minste 12 maanden. De werktijden zijn van ma t/m vr tussen 08:00 en 17:00 uur.
Deze vacature staat momenteel niet open

Niet getreurd. SUSA heeft genoeg andere vacatures beschikbaar. Klik op de knop en vind jouw baan.

Naar banenoverzicht