Administratief medewerker bij SUSA

Plaats
Utrecht
Aantal uur
16 uur
Dienstverband
Fulltime
Salaris
€ 12,00 per uur

Ben jij minimaal 16 uur per week beschikbaar en op zoek naar een leerzame bijbaan in het centrum van Utrecht? Lees snel verder en reageer op de functie van Administratief Medewerker bij SUSA!

In het kort

  • Een leerzame, afwisselende bijbaan met thuiswerkmogelijkheden;
  • Flexibele werktijden: 16 - 24 uur p.w. beschikbaar van ma t/m vr tussen 09:00 en 17:30 uur;
  • Verdien €12,- bruto per uur (excl. 8% vakantiegeld);
  • Werken in een jong, hecht team aan de Maliebaan in hartje Utrecht.

Vragen?

Heb je vragen over de vacature? Neem contact met ons op via Whatsapp

Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren:

Werkzaamheden

Als Administratief Medewerker bij SUSA bestaan je werkzaamheden niet alleen uit administratieve taken maar zal je ook veel telefonie oppakken. De administratieve taken bestaan onder andere uit het verwerken van de verloning voor uitzendkrachten, het controleren van inschrijfdossiers en contracten en zorg je ervoor dat deze gegevens correct in het systeem worden verwerkt. Tevens verwerk je de administratieve afhandeling van ziek- en herstelmeldingen van uitzendkrachten en kun je ingezet worden om facturen/aanmaningen te verzenden. Daarnaast heb je veelvuldig telefonisch contact met zowel opdrachtgevers als uitzendkrachten over uren, facturen, contracten, vergoedingen omtrent reiskosten en dossiers.

Over de opdrachtgever

Bij SUSA flexibel studentenwerk zorgen wij ervoor dat jij het drukke studentenleven kan combineren met een interessante bijbaan op ons hoofdkantoor. Je geeft wekelijks door wanneer je wilt werken. Superflexibel en perfect te combineren met je studierooster!

Dit verwachten wij van jou

  • Je bent HBO- of WO-student en voor minimaal 1 jaar beschikbaar;
  • Je bent woonachtig in Utrecht of de directe omgeving;
  • Je bent minimaal 16 uur per week beschikbaar op doordeweekse dagen tussen 09:00 en 17:30 uur;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift;
  • Je hebt aantoonbare ervaring met backoffice werkzaamheden;
  • Je bent secuur en kunt goed zelfstandig werken;
  • Je wordt enthousiast van zowel telefonische werkzaamheden als administratieve taken.

Werktijden en beschikbaarheid

Voor deze bijbaan ben je de komende 12 maanden minimaal 16 uur per week beschikbaar om te werken. Je kunt wekelijks flexibel je uren inplannen van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:30 uur.

Wat kan ik verwachten in het sollicitatieproces?

Meer weten over het sollicitatieproces? Bekijk de veelgestelde vragen.

Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren:

Deel deze vacature